Skocz do zawartości

Rozłączanie się internetu Netia


forii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Codziennei rozłącza mi się ten internet, dzwoniłem już tam zwiększyli mi sygnał do 12,5db ale dalej się rozłacza w podglądu zdarzen od Windowsa znalazłem coś takiego, taki błąd:

DNS Client Evens i zmieniały się tylko komentarze:

Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy teredo.ipv6.microsoft.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.

albo:

Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy www.online-armor.com po tym, jak żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział.

 

Identyfikator zdarzenia 1012

 

Znalazłem tu wszystkie moje "rozłączanie się internetu"

I wszystkie podpisane tym błędem od dns.

 

W ustawieniach sieci mam wszystko na automatyczne być może warto ustawić ręcznie ten dns?

Proszę o pomoc bo już mnie to wkurza, przed chwilą straciłem godzine czasu bo mi się rozłączył internet i wszystko musze na nowo robić..

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Router d-link.

Co do diody to nie wiem ale wiem że zawsze pomaga reset routera, czasem kilkakrotny, a czasem wystarczy poczekać bo siec sie rozłączy w podglądzie zdarzen będzie napisane że ten problem z dns a i tak odnowi się siec w ciagu parunastu sekund.

Zakładałem już wcześniej temat z tym problemem(http://www.fixitpc.p...ystemem-siecia/) lecz wtedy miałem sygnał w db 6, teraz mam w graniach 10-12 db a i tak się rozłącza, czy faktycznie jeszcze niżej musze znizyć przepustowość?

i co z tymi dns? Na pewno nie warto je ustawić na ręcznie? tylko na jakie

 

Wklejam zdjęcie z konfiguracji routera:

311_router.jpg

 

 

Za 5min wkleje log z netloga bo muszę wyłączyć wszystko.

Odnośnik do komentarza

Wiesz... UPC było w stanie zdalnie zepsuć setki (jeśli nie więcej) modemów.

 

Problem w tym, że D-Link to nie jest dobra firma. Jeśli większość routerów poradziłaby sobie z Marginem na poziomie 12 dB (jak tutaj), to nie znaczy, że ten też to uciągnie. Więc albo dalsze obniżanie pasma, albo wymiana na dobry sprzęt. Poprawy jednak nie gwarantuję. :P

Odnośnik do komentarza

Cóż, polecam Linksys z trzech powodów:

- jest oddziałem Cisco (przeznaczonym na rynek SO/HO), a ta firma produkuje naprawdę dobry sprzęt,

- używałem przynajmniej kilkudziesięciu urządzeń Linksys i miałem problem tylko z jednym modelem w specyficznym zastosowaniu (https://supportforum.../thread/2064010)

- firma ma bardzo dobrą opinię w sieci i większości znajomych adminów.

 

TP-Link: nie miałem większej styczności z firmą, więc nie jestem w stanie obiektywnie ocenić.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...