Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam mam problem z abow.pl czytalem wszystkie tematy ktore sie da na ten temat ale problem lezy w tym ze jestem kompletnie zielony. Chcialem zrobic cos z combofix ale po wlaczanie niebieskiego okna po chwili sie wylacza. Win7 64bit Bardzo prosze o pomoc krok po kroku napisane jak to naprawic. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Na początek zaprezentuj wymagane logi z OTL Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a w jaki sposob mam to zrobic? Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Głupie pytanie. Przecież dałem ci linka na niebiesko. Kliknij i tam masz wszystko opisane. Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) no juz nie wiem czy to ale wstawiam to co mi wyszlo. Prosilbym i wytlumaczenie krok po kroku co zrobic OTL.Txt Extras.Txt Edytowane 27 Lutego 2012 przez picasso Ponawiam: proszę przeczytać zasady działu i czekać cierpliwie na prowadzącego pomoc. Landuss jest nieobecny. //picasso Odnośnik do komentarza