Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam mam problem z abow.pl czytalem wszystkie tematy ktore sie da na ten temat ale problem lezy w tym ze jestem kompletnie zielony. Chcialem zrobic cos z combofix ale po wlaczanie niebieskiego okna po chwili sie wylacza. Win7 64bit Bardzo prosze o pomoc krok po kroku napisane jak to naprawic. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Na początek zaprezentuj wymagane logi z OTL Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a w jaki sposob mam to zrobic? Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Głupie pytanie. Przecież dałem ci linka na niebiesko. Kliknij i tam masz wszystko opisane. Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) no juz nie wiem czy to ale wstawiam to co mi wyszlo. Prosilbym i wytlumaczenie krok po kroku co zrobic OTL.Txt Extras.Txt Edytowane 27 Lutego 2012 przez picasso Ponawiam: proszę przeczytać zasady działu i czekać cierpliwie na prowadzącego pomoc. Landuss jest nieobecny. //picasso Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Bauzer kasuję Twoje posty "przypominające" a do Ciebie jak do ściany. Czy Ty przeczytałeś w ogóle zasady działu? Proszę to w końcu przeczytać: KLIK. punkt 4 = Tam jest napisane na temat cierpliwego czekania. Nie ma prowadzącego pomoc = nie ma odpowiedzi. Landuss jest nieobecny. W takim razie ja przejmuję temat na zasadzie wyjątkowej. 1. Pobierz narzędzie FRST x64 i umieść je na pendrive. 2. Przygotuj plik naprawczy. Otwórz Notatnik i wklej w nim: SubSystems: [Windows] ==> ZeroAccess NETSVC: CADlink 2 CADlink; C:\Windows\System32\p17xfilt.dll [5120 2009-07-14] (Iomega) C:\Windows\System32\p17xfilt.dll C:\Windows\System32\consrv.dll C:\Windows\System32\dds_trash_log.cmd C:\Windows\system32\%APPDATA% C:\Windows\assembly\tmp\U C:\Windows\assembly\GAC_64\desktop.ini C:\Windows\assembly\GAC_32\desktop.ini Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt. Wstaw na pendrive obok narzędzia FRST. 3. F8 przy starcie komputera > "Napraw komputer" > w linii komend uruchom zgodnie z opisem narzędzie FRST i wybierz w nim opcję Fix. Skrypt umieszczony na pendrive zostanie przetworzony i powstanie plik fixlog.txt. 4. Restartujesz do Windows. 5. Naprawa Winsock: Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz komendę netsh winsock reset. 6. Nowe logi do oceny: OTL opcją Skanuj + Farbar Service Scanner (zaznacz wszystko do skanowania). Dostarcz też Fixlog.txt pozyskany w punkcie 2. . Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Gdy probuje pobrac ten plik frst wylacza mi przegladarke i potem nie da sie jej wlaczyc nawet po resecie kompa wyskakuje ze plik zostal przeniesiony i czy usunac go z listy Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Wyłącz osłony rezydentne Trend Micro Internet Security i ponów pobieranie. Przypominam: pobierasz wersję 64-bitową FRST x64. Odnośnik do komentarza
Bauzer Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Wylaczylem i dalej to samo do tego zaraz po wylaczeniu wyskoczyl mi ten virus ktory udaje antywirus security cos tam. Irytuje mnie ta cala sytuacja do tego komputer jest prawie nowy a strasznie zamula. Co mam zrobic ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 (edytowane) Zastartuj komputer do Trybu awaryjnego z obsługą sieci (KLIK) i spróbuj pobrać narzędzie FRST. Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez picasso 17.04.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi