czeesiek Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam. Po włączeniu komputera i zalagowaniu się, od razu zaczyna wyskakiwa mi komuniikat, iż eksplorator windows przestał działac. Komunikat wyskakuje bezustannie co 5-7 sek przy korzystaniu z laptopa, zupełnie uniemożliwia normalną pracę. Jestem zielony i czytalem tylko, ze nalezy cos usunac, zrobic, ale naprawde nie mam pojecia jak. Sprzet - Lenovo Y560, na pokladzie Windows 7. Czekam na odpowiedzi i dziękuję z góry Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Mało danych. Jest przecież ogłoszenie działu, które precyzuje materiały dodatkowe. Wstępnie: wykonaj test na niedomyślne rozszerzenia powłoki. W programie ShellExView posortuj wg producenta, zaznacz hurtem wszystkie różowe i zbiorowo wyłącz. Zresetuj system i podaj rezultaty czy błąd nadal ma miejsce. . Odnośnik do komentarza
czeesiek Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Po zastosowaniu się do powyższej rady, wszystko działa bez zarzutu, pozostaje tylko przeczyścic komputer by troche szybciej dzialal. Mógłbyś cos polecic skoro już to czytasz? ^^ Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Po zastosowaniu się do powyższej rady, wszystko działa bez zarzutu To była diagnostyka, czyli połowa zadania. Teraz należy zacząć to odkręcać partiami, włączając w ShellExView rozszerzenia grupami (jednego producenta), przedzielając restartami, aż wychwycisz konkretnie które rozszerzenie tworzy błąd. I to zostawiasz trwale wyłączone lub deinstalujesz całkowicie program który to wprowadził (o ile to będzie wchodzić w grę). pozostaje tylko przeczyścic komputer by troche szybciej dzialal. Mógłbyś cos polecic skoro już to czytasz? Ponownie skieruję do ogłoszenia. Tam jest podane jakie logi oceniam wstępnie (OTL), by się zorientować jak wygląda system. A z tym facetem to błąd założeń. Jestem płci przeciwnej. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się