shasokais7 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam! Od pewnego czasu podczas gry na laptopie od czasu do czasu pojawia się bluescreen i restartuje się system. Nie wiem czy to jest wina jakiegoś wirusa czy może sprzętu, bo laptop ma ponad 2,5 roku. Używam podkładki z wentylatorkami pod laptopa, aby tak się nie nagrzewał i zwykle wyłączam ochronę antywirusową podczas gier, które mają spore wymagania i nagrzewają komputer. System operacyjny: Vista Home Premium 32-bit W załączniku zamieszczam: sygnaturę problemu ; logi z OTL ; log z preskanowania GMER'a ; log z pełnego skanowania GMER'a w trybie awaryjnym. sygnatura problemu.txt OTL.Txt Extras.Txt preskanowanie GMER.txt pełne skanowanie w trybie awaryjnym GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Objawy dalekie od skutków infekcji, a w raportach brak takich oznak. Tylko drobna uwaga "paskowa", Softonic Toolbar / AOL Toolbar spokojnie do deinstalacji, i możesz naprawić błąd WMI numer 10 (KB950375). Temat przenoszę wstępnie do działu sprzętowego: Od pewnego czasu podczas gry na laptopie od czasu do czasu pojawia się bluescreen i restartuje się system.Nie wiem czy to jest wina jakiegoś wirusa czy może sprzętu, bo laptop ma ponad 2,5 roku. + Pliki pomagające opisać problem (niektóre pliki mogą być już niedostępne)Mini010312-01.dmp Dostarcz: debug ostatnich zrzutów pamięci (punkt 5 z KLIK) + pełną specyfikację sprzętową (przyklejone działu Hardware KLIK). . Odnośnik do komentarza
shasokais7 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 W załączniku debug i raport z HWINFO. Poniżej link do obrazka z GPU-Z i CPU-Z: http://imageshack.us/photo/my-images/88/logdlahardware.jpg/ dumb.txt HWINFO logg.txt Odnośnik do komentarza
shasokais7 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Bluescreen: A problem hes been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer. The system encountered an uncorrectable hardware error. If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advenced Startup Options and then select Safe Mode. Technical information: ***STOP: 0x00000124 (0x00000000, 0x88DCE3F0, 0xB6000000, 0x00000181) Collecting data for crash dump... Initializing disc for crash dump... Beginning dump of physical memory. Dumping physical memory to disk: 100 Physical memory dump complete. Contact your system admin or technical support group for further assistance. Odnośnik do komentarza
shasokais7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Czy powinienem dołączyć jeszcze jakieś raporty albo screenshoty? Odnośnik do komentarza
MatiK Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Podobny temat http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Lockups-Freezes-Hangs/Blue-screen-crash-Cause-audiodg-exe/td-p/483505 Więc tak - BSOD-a powoduje wg pliku dump audiodg.exe. W linku powyżej można sobie o tym poczytać. A co zrobić na teraz: -wyczyścić wnętrze laptopa np sprężonym powietrzem (jak sie umie można zdjąć chłodzenie CPU i wymienić pastę termoprzewodzącą) -zaktualizować sterowniki do karty muzycznej -sprawdzić RAM MemTestem (test jakieś 8h albo po prostu zostawić na całą noc) - sprawdzić temperatury - możesz włączyć program HWMonitor po jakiejś godzinie działania komputera oraz popatrzeć jaką temperaturę będzie pokzywać po 30 minutowym obciążeniu generowanym przez program IntelBurnTest -jak ma się dużo czasu można sprawdzić dysk MHDD ale tutaj to raczej niepotrzebne (instrukcja w dziale tutoriale) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się