bolka02 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam serdecznie Mam taki problem. Nie mogę włączyć usługi centrum zabezpieczeń Windows. Próbowałem włączyć w panelu sterowania, lecz włączało się tylko na chwilę i znowu się wyłączało. Podobnie z resztą jest z Windows Defender... Używam ESET Smart Security 5, wykrył kilka wirusów, ale nic to nie pomogło. Przesyłam pliki z OTL... Proszę o pomoc. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Do wglądu zasady działu: KLIK. Jest zabronione dopisywać się do cudzych tematów. Infekcja jest obecna w systemie, dlatego Centrum zabezpieczeń zostaje wyłączone. Infekcja ta również deaktywuje Ochronę systemu oraz Windows Defender (tego jednak nie będziemy ożywiać, działa tu ESET). Przechodząc do usuwania infekcji: 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Windows\tasks\EXQRV.job C:\Windows\SysWow64\srdelayedf.dll :Commands [emptytemp] Rozpocznij usuwanie przyciskiem Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i automatycznie otworzy się log z wynikami usuwania. Jeśli nie, szukaj go w katalogu E:\_OTL. 2. Włącz zdeaktywowane przez infekcję funkcje: Centrum zabezpieczeń: Start > w polu szukania wklep services.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Na liście dwuklik w usługę Centrum zabezpieczeń i Typ uruchomienia przestaw na Automatycznie (opóźnione uruchomienie), usługę zastartuj przyciskiem. Ochrona systemu: Panel sterowania > System i zabezpieczenia > System > Ochrona systemu > zaznacz dysk z Windows i Konfiguruj > zaznacz "Przywróć ustawienia systemu oraz poprzednie wersje plików" 3. Wygeneruj nowy log z OTL opcją Skanuj (Extras już nie potrzebuję po raz drugi0. Dodaj log z wynikami usuwania uzyskany w punkcie 1. . Odnośnik do komentarza
bolka02 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam ponownie Dziękuje pięknie za pomoc i szybką odpowiedź. Usługa centrum zabezpieczeń Windows zaczęła działać prawidłowo. Ad. pkt. 1. Plik o nazwie:02022012_150858.log - nie mam uprawnień, aby wysyłać taki plik, wysyłam więc w formacie .txt Ad. pkt. 3. Załączam log OTL z ponownego skanowania... Pozdrawiam bolka02 OTL.Txt 02022012_150858.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ad. pkt. 1. Plik o nazwie:02022012_150858.log - nie mam uprawnień, aby wysyłać taki plik, wysyłam więc w formacie .txt Tak, gdyż rozszerzenie *.LOG nie jest dopuszczone w Załącznikach. Zmiana na *.TXT to jest to. Zadanie prawidłowo wykonane. Proszę zapakuj katalog E:\_OTL do ZIP, shostuj gdzieś i wyślij mi na PW. Kończymy: 1. W OTL uruchom Sprzątanie, które usunie z dysku OTL wraz z jego kwarantanną. Funkcja wymaga restartu. 2. Korekta wybranych błędów z Dziennika zdarzeń: Error - 2012-02-02 08:19:05 | Computer Name = Marcin-Laptop | Source = WinMgmt | ID = 10Description = Błąd WMI numer 10 rozwiążesz za pomocą automatycznego narzędzia Fix-it z artykułu KB2545227. Error - 2012-02-02 08:09:24 | Computer Name = Marcin-Laptop | Source = Application Popup | ID = 1060Description = Ładowanie sterownika \SystemRoot\SysWow64\Drivers\hwinterface.sys zostało zablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania zgodnej wersji sterownika. Error - 2012-02-02 08:09:48 | Computer Name = Marcin-Laptop | Source = Service Control Manager | ID = 7026Description = Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego: hwinterface vs. DRV - [2012-02-01 18:07:58 | 000,003,026 | ---- | M] (Logix4u) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\hwinterface.sys -- (hwinterface) Sterownik hwinterface.sys zablokowany z powodu braku zgodności. Pozbądź się go. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz komendę sc delete hwinterface, a następnie usuń z dysku plik C:\Windows\SysWOW64\drivers\hwinterface.sys. . Odnośnik do komentarza
bolka02 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Jeszcze raz dziękuję bardzo za pomoc. Wszystko działa w najlepszym porządku. Szczęście, że można tu znaleźć profesjonalną pomocną dłoń! Tylko przekazywać innym, że jest w internecie takie świetne miejsce. Pozdrawiam bolka02 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi