Skocz do zawartości

Pliki o dziwnych nazwach w procesach.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Ostatnio zainstalowałem jedną aplikację REACTOR dotyczącą gry FPS online. Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy antywirusowe, trojanowe czy inne dlatego zwracam się o pomoc do was, fachowców :)

Dziwne procesy wykryłem w menadżerze urządzeń znalazłem o tym temat i usunąłem te pliki z dysku C tam gdzie mam zainstalowany Win 7 (było ich troche wiecej.. ale wszystkich nazw teraz nie wymienię bo nie pamiętam). I nie było żadnych problemow dopóki nie zacząłem włączać proigramu REACTOR, który mi teraz szwankuje własnie od kiedy miałem te pliki. dzis postanowiłem je poszukac w APPdata tam gdzie polecano je usunąć przez Shift + del. ale usunąłem je w normalny sposob..

Prosiłbym o pomoc.

5FAC4.exe

lvvm.exe

regs.exe

B4E.exe

csrss.exe

Sprawdzcie logi. :) użyłem OTL, gdyż chyba jest to dobry program jak zauważyłem i czesto uzywany tutaj na forum

Pozdrawiam.

P.S. Dałem dwa pliki ponieważ jeden jest ze "skanuj" a drugi z "szybkiego skanowania"

Arczi_wwy

@Down

Już robię wszystko o czym mi napisałaś picasso. Adminowi moge wystawić tylko ocenę 6/6 za szybką i pouczającą odpowiedź. Tym razem przeczytałem wszystko na ten temat. Nie potrafię jedynie usunąć z rejestru tego pliku "sptd" no ale próbowałem juz. Najwidoczniej jestem początkującym użytkownikiem, ktory nie powinien się dotykać do tego. Zaraz wstawię post z logami nowymi z GMER oraz OTL po wklejeniu do niego tego skryptu, który podałaś :).

OTL.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.