Arcziwwy Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam serdecznie. Ostatnio zainstalowałem jedną aplikację REACTOR dotyczącą gry FPS online. Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy antywirusowe, trojanowe czy inne dlatego zwracam się o pomoc do was, fachowców Dziwne procesy wykryłem w menadżerze urządzeń znalazłem o tym temat i usunąłem te pliki z dysku C tam gdzie mam zainstalowany Win 7 (było ich troche wiecej.. ale wszystkich nazw teraz nie wymienię bo nie pamiętam). I nie było żadnych problemow dopóki nie zacząłem włączać proigramu REACTOR, który mi teraz szwankuje własnie od kiedy miałem te pliki. dzis postanowiłem je poszukac w APPdata tam gdzie polecano je usunąć przez Shift + del. ale usunąłem je w normalny sposob.. Prosiłbym o pomoc. 5FAC4.exe lvvm.exe regs.exe B4E.exe csrss.exe Sprawdzcie logi. użyłem OTL, gdyż chyba jest to dobry program jak zauważyłem i czesto uzywany tutaj na forum Pozdrawiam. P.S. Dałem dwa pliki ponieważ jeden jest ze "skanuj" a drugi z "szybkiego skanowania" Arczi_wwy @Down Już robię wszystko o czym mi napisałaś picasso. Adminowi moge wystawić tylko ocenę 6/6 za szybką i pouczającą odpowiedź. Tym razem przeczytałem wszystko na ten temat. Nie potrafię jedynie usunąć z rejestru tego pliku "sptd" no ale próbowałem juz. Najwidoczniej jestem początkującym użytkownikiem, ktory nie powinien się dotykać do tego. Zaraz wstawię post z logami nowymi z GMER oraz OTL po wklejeniu do niego tego skryptu, który podałaś . OTL.Txt Odnośnik do komentarza