GrzesiekZ Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jak wygląda w praktyce korzystanie z usług firm, które udostępniają klientom narzędzia biurowe dostępne z poziomu przeglądarki, zastępujące tradycyjne oprogramowanie (voip, antywirus)? Odnośnik do komentarza
domel90 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Nie wiem o co chodzi Ci konkretnie, jednak mogę Ci powiedzieć o moich doświadczeniach. Mam wykupiony abonament w platformie smarto.pl. Podpinam telefon voip do sieci, loguję się na platformę i mam tam całe biuro. Nie muszę nic instalować, działa to na każdym komputerze na którym jestem dokładnie tak samo. To pierwsza zaleta. Drugą zaleta jest cena. Wiadomo, że voip jest wiele tańszy on stacjonarnego- to raz, hosting, antywirus, backup danych w pakiecie wychodzi dużo taniej, niż osobno. Odnośnik do komentarza
GrzesiekZ Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czaje... właśnie o to mi chodzi, żeby wszystko było gdzieś na zewnątrz bezpiecznie przechowywane, a nie u mnie na dysku, który się czasem może i zepsuć, albo ktoś może się do niego wkraść... Odnośnik do komentarza
domel90 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Tak... w smarto amsz też backup danych - raz instalujesz u siebie na sprzęcie niewielki programik i później już automatycznie dane są aktualizowane. Bezpieczniej się już nie da... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi