Skocz do zawartości

Nie działa pasek narzędzi, dziwne okno wydajności systemu


czeslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem laikiem komputerowym, przyznaję się bez bicia, zawirusowałem komputer najprawdopodobniej przez jedną ze stron do pobierania plików (Cho..kuj). Komp zamulił, nie działa dolny pasek, jak uruchomie okienko wydajności systemu to jest okrojone bez możliwości zamknięcia i nie wyświetla ilości procesów. Niestety uruchomiłem combofixa zanim trafiłem na to forum (kolega mi polecił), program usunął niby jakieś wirusy ale czuje że nadal jest syf. Malwarebytes nie znajuje zagrożeń, dr web cure it coś znalazł i usunął ale nadal jest źle. Załączam logi i proszę o pomoc bo chcę sie pozbyć syfu. Pozdrawiam i z góry dziękuję.

 

OTL:

http://wklej.org/id/668041/txt/

 

extras:

http://wklej.org/id/668047/txt/

 

combofix:

http://wklej.org/id/668052/txt/

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło obowiązkowego raportu z GMER. W logach z OTL + ComboFix nie widać żadnych śladów infekcji. Temat przenoszę do działu Windows XP. Drobna uwaga: pracują w tle szczątki po Symantec, przez Dodaj / Usuń programy odinstaluj LiveUpdate 3.0 (Symantec Corporation).

 

 

Jestem laikiem komputerowym, przyznaję się bez bicia, zawirusowałem komputer najprawdopodobniej przez jedną ze stron do pobierania plików (Cho..kuj). Komp zamulił, nie działa dolny pasek

 

Co konkretnie instalowałeś? Na czym polega niedziałanie dolnego paska?

 

 

jak uruchomie okienko wydajności systemu to jest okrojone bez możliwości zamknięcia i nie wyświetla ilości procesów

 

To normalne. Menedżer przełączył się na tzw. "Tiny Footprint Mode". Dwukliknij na ramkę, a włączy się pełny.

 

 

Niestety uruchomiłem combofixa zanim trafiłem na to forum (kolega mi polecił), program usunął niby jakieś wirusy ale czuje że nadal jest syf.