hanys Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Gdy próbuję coś zainstalować wyskakuje błąd "plik dtsoftusinst64.exe przestał działać". Wiecie może jak to naprawić. Nie jest ze mnie żaden informatyk dlatego proszę o łopatologiczną, prosta rade o ile to możliwe. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Temat zostanie przesunięty do innego działu. Wyjaśnij co ten temat robi w dziale diagnostyki infekcji, skoro ani słowa tu nie ma o infekcji + ignorancja w kwestii zasad działu (żadne logi nie podane). Nie raczyłeś nawet podać o jaki system chodzi i tylko poprzez fakt, że jest tu "64" w nazwie pliku można przypuszczać, że chodzi albo o Windows 7 x64 albo o Vista x64: Gdy próbuję coś zainstalować wyskakuje błąd "plik dtsoftusinst64.exe przestał działać". Plik należy do DAEMON Tools, a skoro tworzy błąd = należy pozbyć się tego oprogramowania. Czy oprogramowanie jest zainstalowane w pełni / czy może już były próby deinstalacji? Podsuwam na wszelki wypadek: - narzędzie MS będące odpowiednikiem "Windows Installer CleanUp" dla nowszych platform: KLIK. - narzędzie SPTDinst do usuwania sterownika DAEMON Tools (o ile to SPTD jest w systemie a nie dtsoftbus01): KLIK. . Edytowane 1 Lutego 2012 przez picasso 1.02.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi