Puczek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam, Na początku napiszę, że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o takie sprawy. Mam podobny problem jak kolega (http://www.fixitpc.p...__fromsearch__1) Na przenośnym dysku doszło do zamiany folderów w skróty. Gdy podłączyłem dysk, Avira Antivir pokazał mi, że plik faebec4a.exe jest zainfekowany i antywirus mi go usunął. Gdy chce wejść w jakiś folder na dysku przenośnym to wyskakuje mi komunikat " System Windows nie może odnaleźć pliku K:\RECYCLER\faebec4a.exe Spróbuj tam bla, bla, bla..." Przeskanowałem UsbFix'em, OTL i defogger logi w załączniku. Chciałbym przywrócić dane z dysku przenośnego. Nie wiem czy mam robić to samo co kolega w temacie z pendrivem dlatego wole poczekać aż wy mi pomożecie, nie chce czegoś spieprzyć. Jakie logi jeszcze będą potrzebne ? UsbFix.txt Extras.Txt OTL.Txt defogger_disable.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 1. Wklej do Notatnika taki tekst: K: attrib /d /s -s -h K:\* del /s K:\*.lnk RD /S /Q K:\RECYCLER RD /S /Q K:\Recycled RD /S /Q K:\$RECYCLE.BIN pause Z menu Notatnika >>> Plik >>> Zapisz jako >>> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >>> Zapisz jako FIX.BAT >>> uruchom ten plik 2. Przejdź do panelu usuwania programów i odinstaluj niepotrzebne sponsoringi - Conduit Engine oraz Vuze Remote Toolbar 3. Pokazujesz nowy log z USBFix z opcji Listing oraz AD-Remover z opcji Scan. Odnośnik do komentarza
Puczek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Sponsoringi usunięte. Logi w załączniku. Ad-Report-SCAN1.txt UsbFix Listing.txt Odnośnik do komentarza