picasso Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 OK. Stan w potwierdzony. Na zakończenie: 1. Odinstaluj skaner Kasperskiego, o ile już tego nie zrobiłeś. Deinstalacja odbywa się poprzez zamknięcie okna. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Wykonaj aktualizacje: KLIK. System nie ma SP1 (już o tym mówiłam), a pozostałe aplikacje zaktualizować (Java + Firefox Aurora + Skype) / zweryfikować (Adobe) czy są najnowsze: 64bit- Professional (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== 64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417002FF}" = Java 7 Update 2 (64-bit)"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX 64-bit"Adobe Flash Player Plugin" = Adobe Flash Player 11 Plugin 64-bit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216026F0}" = Java 6 Update 26"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31"{EE7257A2-39A2-4D2F-9DAC-F9F25B8AE1D8}" = Skype™ 5.8"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.6"Aurora 10.0a2 (x86 pl)" = Aurora 10.0a2 (x86 pl) I mam nadzieję, że z Brontokiem się już tu nie spotkamy. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi