taddek Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam. Windows 7 Home Premium 64-bit SP1. Utraciłem dostęp do plików pomocy programów, usługi "Pomoc i obsługa techniczna" w menu Start oraz opcjach okien aplikacji systemowych. Klikanie menu "Pomoc" bez reakcji. Tylko w przypadku WMP informacja zwrotna - błąd podczas konfigurowania pomocy i Windows Defender - klasa niezarejestrowana kod 0x80040154. Okoliczności i czas awarii nie są mi znane. System czysty, działa poprawnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Utraciłem dostęp do plików pomocy programów, usługi "Pomoc i obsługa techniczna" w menu Start Start > uruchom > services.msc znajdź na liście usług Pomoc techniczna Panelu sterowania i sprawdź jaki jest tryb uruchomienia - powinno być ręczny Odnośnik do komentarza
taddek Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Miałem ręczny ale dla pewności przestawiłem na automatyczny z opóźnionym zapłonem.Usługa ma status uruchomionej. PPm na usłudze otwiera menu z opcją "Pomoc" która działa i wyświetla informacje o zarządzaniu usługami. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Miałem ręczny ale dla pewności przestawiłem na automatyczny Przestaw na Reczny. Sprawdź czy masz na dysku plik HelpPane.exe c:\Windows\ Odnośnik do komentarza
taddek Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Przestawiłem na ręczny. Lokalizacja pliku C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-help-client_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_c80d81c947c7b794\HelpPane.exe - uruchomienie z poziomu C\Windows też nie działa. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Utraciłem dostęp do plików pomocy programów, usługi "Pomoc i obsługa techniczna" w menu Start oraz opcjach okien aplikacji systemowych. Klikanie menu "Pomoc" bez reakcji. 1. Sprawdź poprawność plików systemowych. Uruchom komendę sfc /scannow, przefiltruj CBS.LOG do wystąpień znaczników [sR], zaprezentuj końcowy raport: KLIK. 2. Dostarcz pełne dzienniki zdarzeń do analizy: KLIK . Odnośnik do komentarza
taddek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Pkt 1 naprawił problem. Dziękuję za pomoc. sfc.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Istotnie, w naprawianych plikach były m.in. uszkodzone pliki pomocy: 2011-12-01 16:37:17, Info CSI 000002e1 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:28{14}]"\??\C:\Windows"\[l:12{6}]"hh.exe" from store2011-12-01 16:37:17, Info CSI 000002e3 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:28{14}]"\??\C:\Windows"\[l:24{12}]"HelpPane.exe" from store Ze względu na ujawnienie grupy uszkodzonych plików, na wszelki wypadek wykonaj sobie jeszcze sprawdzanie błędów na dysku. Temat rozwiązany, zamykam. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi