niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam, mam nowego laptopa Asus k53sc. Posiadam go zaledwie od 2ch tygodni i praktycznie w nim nic nie grzebałem. Jedynie informatyk coś w niego patrzył. Co chwilę pojawia mi się komunikat, iż "eksplorator windows przestał działać". Eksplorator gdy otwieram foldery co chwilę się resetuje i uniemożliwia to przeglądanie folderów, nie mówiąc o kopiowaniu. A na dodatek klawisze funkcyjne przestały działać. Co prawda ten problem już rozwiązałem instalując ze strony asusa sterowniki hotkey i jakieś tam jeszcze. Nie wszystkie klafisze Funkcyjne działają ale ok. Ważniejsze co z eksploratorem bo nic nie mogę zrobić, a lapek jest nowy i mnie to bardzo irytuje. Windows 7 Home Premium x64 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Hasła "nowy" + "asus" + "otwieram foldery" = to może jak w tym temacie wina rozszerzenia ASUS WebStorage: KLIK. Porównaj dane w temacie, jaki błąd masz w Dzienniku zdarzeń oraz przeprowadź diagnostykę za pomocą aplikacji ShellExView (tzn. jeśli jest ASUS WebStorage, wyłącz w programie to + restart systemu). . Odnośnik do komentarza
niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak, takie same objawy jak u mnie. Sorry, ale co mam zrobić? Ściągnąć aplikację shellexview? dzięki za szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Pobierasz ShellExView (wersję x64), na liście w grupie zaznaczonych na różowo wyszukujesz rozszerzenie ASUS WebStorage (ASUSWSShellExt64.dll), z prawokliku wyłączasz i restartujesz system. Jeśli to pomoże, a nie korzystasz z aplikacji ASUS WebStorage, całkowicie odinstaluj. . Odnośnik do komentarza
niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Który asusWsshel mam wyłączyć ...B64_class czy ...O64_class a może obydwa. Daję screen'a Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Wyłącz oba wystąpienia Asus dla "Icon Overlay Handler", kierują na ten sam plik. Przypominam: zresetuj system po tym. Odnośnik do komentarza
niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Wygląda na to, że bardzo pomogłeś. Wcześniej tak po 15sek. mi się eksplorator wyłączał. Tylko jedna sugestia wydawało mi się, że już po uruchomieniu samego programu shellxview eksplorator się nie resetował (może się mylę) . Ale dla pewności wyłączyłem te asusWebstorage i zresetowałem system i działa. Serio 2dni szukałem po necie i nigdzie tego nie znalazłem. A Ty pomogłeś dzięki. Nie wiem tylko czy te moje klawisze funkcyjne wszystkie działają. Bo np. wyłączanie wifi nie działa. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Tylko jedna sugestia wydawało mi się, że już po uruchomieniu samego programu shellxview eksplorator się nie resetował (może się mylę) To raczej przypadek, samo uruchomienie ShellExView nie prowadzi żadnych modyfikacji, tylko przedstawia listę rozszerzeń. To wyłączenie rozszerzeń + restart systemu, zatwierdzający pełne odładowanie biblioteki z pamięci, czyni różnicę. Nie wiem tylko czy te moje klawisze funkcyjne wszystkie działają. Bo np. wyłączanie wifi nie działa. Co masz na myśli z klawiszami? Opisz problem bardziej precyzyjnie. ślepota Apropos pomogłeś > pomogłam. Jestem babką. . Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Jestem babką. Oj picasso mnie jako dziadkowi źle się to czyta. Może nick autora coś tłumaczy. Odnośnik do komentarza
niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Jak pisałem wcześniej klawisze funkcyjne przestały mi działać i to jako pierwsze zauważyłem, a później resetowanie się eksploratora. Dlatego sądziłem, że informatyk przez przypadek odinstalował klawisze FN. Dlatego zainstalowałem ze strony asusa hotkey i kb filter driver bo ktoś tak napisał na jakimś forum. Generalnie większość klawiszy działa, ale np. wyłączanie karty wifi- brak reakcji przy fn+F2(czyli wifi) i może by się znalazły jeszcze ze dwa takie przyciski. Reasumując wyłączanie wifi to najmniejszy problem. Jeszcze raz wielkie dzięki i idę na kolację. Nie spodziewałem się tak szybkich i trafnych odpowiedzi:) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 niewidomy3373 Jakoś nie zauważyłam tej wypowiedzi w pierwszym poście. To, że przestały działać, może to jest również problem jak z tematu, który linkowałam (KLIK). Tam na Asusie przestały działać klawisze, mimo że sterowniki były, i podawałam instrukcje jak dodać uruchamianie HControl.exe via Harmonogram zadań. wieslaw531 Oj tam, oj tam. . Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Zaczynam się zastanawiać, czy nie mamy tu takiego ciekawego przypadku: Może nick autora coś tłumaczy. Edytowane 28 Listopada 2011 przez picasso Jak choroba zakaźna :P //picasso Odnośnik do komentarza
niewidomy3373 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak na zakończenie, czy to nie dziwne, że dwie osoby mają takie same objawy na nowych laptopach tej samej marki i modelu? Asus k53s. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Tak na zakończenie, czy to nie dziwne, że dwie osoby mają takie same objawy na nowych laptopach tej samej marki i modelu? To akurat mnie nie dziwi. Obrazy systemu są serwisowane masowo, ta sama matryca zrzucana, powielają identyczne oprogramowanie. To co może natomiast dziwić, to wypuszczanie bubla, oprogramowania, które jest niedopracowane. . Edytowane 29 Listopada 2011 przez picasso Brak dodatkowych komentarzy, temat uznaję za zamknięty. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi