T9K Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam i nie wiem czy to najbardziej odpowiedni dział na pytanie tego typu, ale jeśli nie to wiadomo co czynić dalej... Sprawucha jest taka że mam neta kablowego (sam net bez jakiś tam pakietów) od multimedii już z 7 lat (ciągłe, z tym samym modemem) i się umowa kończy pod koniec grudnia no i znając życie to niedługo zadzwoni jakaś baba z infolinii (pewnie tępa z "odpowiednio" wypranym mózgiem...) i będzie nalegać o przedłużenie umowy, blablabla... ALE... mam też możliwość kontaktu z lokalnym przedstawicielem handlowym multimedii i z tego co wiem to kontakt z "agentami" może być bardziej korzystny, tzn można negocjować i wyższe prędkości (aktualnie mam 6MB)/niższe ceny bo taki "agent" ma prowizje za każdego fra...ekhm... klienta z którym podpiszą/przedłużą umowę... No i z kim lepiej? I czy faktycznie z agentem można negocjować i przycisnąć do muru (Biorąc fakt że siedzę u nich już 7lat lub postraszyć przejściem do konkurencji...)? Bowiem rok temu też mi się kończyła umowa, zadzwoniła baba, przedłużyłem o rok umowę na wyższą prędkość , a po 3 dniach przyleciał do mnie "agent" i było "szkoda że się spóźniłem"... Odnośnik do komentarza
izaw Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 W ostatnim akapicie masz odpowiedź ogólną. Szczegółowa, to zależy. Zatem sprawdź. Informacja nie kosztuje i nie zobowiązuje. P.S. Gdybyś jeszcze tak obrzydliwie nie opluwał wszystkich byłoby miło. Czy w innych miejscach podobne opinie używasz o zespole z tego forum? Odnośnik do komentarza
KSU Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Oj! Akurat pracowałem tam niedawno. Znam to z drugiej strony. Nie wydaje mi się by kogoś opluwał. Bardzo delikatnie potraktował tą "firmę". Ok. Do rzeczy: Nie gadaj z infolinią. Żadnych korzyści dla Ciebie. Przedstawiciel może złożyć konkretną, indywidualną propozycję. Najlepiej pogadaj z jakimś monterem, on załatwi wszystko w 5 minut za przysłowiową flaszkę. Tu więcej nie mogę powiedzieć. Po konkretne szczegóły zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza
T9K Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 P.S. Gdybyś jeszcze tak obrzydliwie nie opluwał wszystkich byłoby miło. Czy w innych miejscach podobne opinie używasz o zespole z tego forum? O zespole forum? A niby to gdzie? Bo o MM to owszem, biorąc pod uwagę że za ostatni rok zrobili mnie 2x w ciula... pierw się okazało że płaciłem około 5zł więcej za 6mb niż mieli rok temu w cenniku, a po drugie 2x nabiło po 10zł za MultiSaver z którego oczywiście podziękowałem na samym początku... Odnośnik do komentarza
izaw Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tu opluwasz pracowników providera, więc dlaczego gdzie indziej nie miałbyś gdzieś robić tego o tych osobach? Czy jakbym na innym forum napisał o Tobie "pryszczaty półinteligent nie umie przedłużyć umowy" byłbyś szczęśliwy? Tym bardziej, że sam przyznajesz, że dałeś ciała. Poziom obsługi poziomem, ale nie upoważnia Cię to nazywania ich "pewnie tępa z "odpowiednio" wypranym mózgiem...". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się