emancjusz Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam, Mam problem z laptopem. Wczoraj podczas pisania w Wordzie system zawiesił się i nic nie można było zrobić. Wyłączyłem system i ponownie uruchomiłem. Od tej pory nie można nic zrobić, bo wszystko się wiesza i znika z ekranu (tak jakby błąd explorer.exe). Tego samego dnia podłączyłem do komputera pendrive, który wcześniej był umieszczony w uczelnianym komputerze. Podczas prób "rozruszania" systemu przez pewien czas pojawił się niebieski ekran z wieloma informacjami (znajomy powiedział, że błędy na dysku). W trybie awaryjnym wszystko działa poprawnie (czyli dysk twardy w porządku?). Antywirus nie chce uruchomić się podczas rozruchu. Mój sprzęt to: Samsung R510 Intel COre2Duo T6400 2.00 GHz 2.00 GHz 3,00 GB RAM NVIDIA GeForce 9200M GS Vista Home Premium 32-bit Service Pack 1 Mam nadzieję, że stawianie systemu nie będzie potrzebne, bo praca magisterska i wiele różnych istotnych:) Przywracanie systemu pomogło, ale po pewnym czasie dysk wydawał dziwny odgłos (oznaki pracy, ale dosyć głośnio co 5 sekund - cisza, 5 sekund, "ładowanie"). Znowu BlueScreen i autorestart. Po uruchomienie pojawiło się: System Windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 77 BCP1: 00000001 BCP2: 00000000 BCP3: 00000000 BCP4: 9E50EB78 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\Mini111611-01.dmp C:\Users\Marcin\AppData\Local\temp\WER-89918-0.sysdata.xml C:\Users\Marcin\AppData\Local\temp\WER9701.tmp.version.txt Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft....63&clcid=0x0415 W załączniku log z OTL. Proszę o pomoc. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) Logi z OTL powinny być dwa. Podczas skanu opcja "Rejestr - skan dodatkowy" ma być zaznaczona na "Użyj filtrowania". Poza tym zabrakło też obowiązkowego loga z Gmer Na pierwszy rzut oka nie wygląda to jednak na infekcję, tym bardziej że piszesz o trybie awaryjnym, w którym problemu nie ma. To by mogło znaczyć ze przeszkadza coś w trybie normalnym. Na pierwszy ogień w takiej sytuacji zawsze idzie oprogramowanie zabezpieczające czyli u ciebie Avast - na próbę do odinstalowania. Jeszcze w kwestii bluescreenu i restartu zdebuguj minidump, punkt 5: KLIK Edytowane 15 Grudnia 2011 przez picasso 16.12.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi