Alfik91 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Hmm.. z chęcią bym to zrobił, ale niestety nie mam pojęcia jak. Na internecie jest napisane, że lepiej nie usuwać DirectX'a bo mogą pojawić się sporego rodzaju problemy. Poza tym jak wspomniałem nie wiem nawet jak tego fizycznie dokonać, bo przecież nie ma żadnego deinstalatora w "Dodaj/Usuń programy". Co robić ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Cytat Na internecie jest napisane, że lepiej nie usuwać DirectX'a bo mogą pojawić się sporego rodzaju problemy. Oni mają zapewne na myśli wbudowany w system DirectX (na Windows 7 jest to DirectX 11), wyrywanie zintegrowanych komponentów to jest bardzo trudna i ryzykowna sprawa. Ja zaś mówię o wtórnie doinstalowanej niższej wersji, gdyż takie dane podaje mi OTL: 1. OTL twierdzi, że na liście zainstalowanych w gąłęzi 32-bit jest taka pozycja: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{AF9E97C1-7431-426D-A8D5-ABE40995C0B1}" = DirectX 9 Runtime"{E09C4DB7-630C-4F06-A631-8EA7239923AF}" = D3DX10 2. Ponadto, w Twoim logu stoi taki oto katalog: [2011-10-16 22:02:49 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Windows\SysWow64\directx To wszystko jest nieobecne na czystej instalacji Windows 7 x64. DX w niższej wersji został tu doinstalowany z osobna. A podałam trop z deinstalacją, ponieważ wg loga z OTL takie wejście jest na liście zainstalowanych (normalnie DirectX w ogóle nie występuje w tym kluczu Uninstall). Cytat Poza tym jak wspomniałem nie wiem nawet jak tego fizycznie dokonać, bo przecież nie ma żadnego deinstalatora w "Dodaj/Usuń programy". Co robić ? Czyli nie widzisz "DirectX 9 Runtime" na liście? Pokaż mi co jest w tym kluczu deinstalacji. Start > w polu szukania wpisz regedit > wyszukaj klucz: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AF9E97C1-7431-426D-A8D5-ABE40995C0B1} Z prawokliku wyeksportuj go do formatu TXT (a nie REG) i przedstaw tu. PS. A że tak zapytam: próbowałeś najprostszego testu, czyli reinstalacji całej gry? . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Tak, próbowałem i to nawet dwa razy. Ta gra jest uruchamiana z platformy Origin (konkurencja EA dla Steam'a) i wcześniej jak mówię nie miałem problemu tego typu. Więcej, nie miałem w ogóle problemów. DirectX 9.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 To wejście DirectX utworzył instalator Roxio i wejście to jest modyfikowane na świeżo 12 listopada 2011 (temat założyłeś 11 listopada). Pozycja nie jest widoczna na liście Dodaj / Usuń, gdyż ma ustawioną wartość SystemComponent na 1, odkrycie wejścia to przestawienie tej liczby. Ostatecznie, można byłoby zrobić ten eksperyment z odblokowaniem tego i próbą normalnej deinstalacji, ale może przedstaw w ogóle jakie wersje plików DirectX są aktualnie w systemie. 1. Uruchom OTL, wszystko ustaw na Brak+Żadne i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: /md5start d3*.dll /md5stop Klik w Skanuj. 2. I jeszcze mi pokaż dokładnie co to za instalator w folderze Fifa. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Dałem screena bo tak zrozumiałem "pokazanie" folderu. OTL.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ale nie podałeś mi, który plik uruchamiasz z folderu Fifa, po którym jest tylko dobrze aż do restartu. Przy okazji, przeklej mi pełną formułę tego błędu, podałeś tylko obrazek, który obcina treść i nie widać calości. Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Ten na środku: DXSETUP-aplikacja-506kb. Na razie błędu nie przekleję, bo póki co mam problemy w ogóle z całą platformą, bo nie wykrywa mi żadnej gry... ;/ Ale to już oczywiście inna sprawa dotycząca samej platformy i napisałem już stosowną informację do pomocy technicznej. Jak odzyskam dostęp do gry i będę ją uruchamiał, a błąd nadal będzie (w co nie wątpię), to w tedy umieszczę całą notkę z błędem. Na ten moment sam mam związane ręce, więc proponuję zająć się końcowymi sprawami dotyczącymi tematu głównego. No chyba, że już wszystko co miało zostać, zostało wykonane ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Cytat Na ten moment sam mam związane ręce, więc proponuję zająć się końcowymi sprawami dotyczącymi tematu głównego. No chyba, że już wszystko co miało zostać, zostało wykonane ? Do partii relatywnej do zamknięcia aspektów infekcji należy: 1. Czyszczenie folderów Przywracania systemu (ponownie, gdyż zaszły kolejne zmiany konfiguracyjne np. naprawa BITS): INSTRUKCJE. 2. Dla bezpieczeństwa wymiana wszystkich haseł logowania w serwisach. 3. Instalacja oprogramowania zabezpieczającego: był tu zarówno ESET, jak i Avast. Oba te programy nadal można polecić do ponownej instalacji (wybierz podług uznania), a dysponują osłoną Web. Alternatywnie, możesz wypróbować całkiem inny typ antywirusa (darmowego), który chodzi w technologii chmury: Panda Cloud Antivirus. Cechy: małe obciążenie (przeniesienie na stronę serwerową), minimalna konfiguracja, ale jednocześnie zależność od aktywnego połączenia sieciowego. Jako uzupełnienie arsenału, można rozważyć wirtualizację / piaskownicę, czyli uruchamianie przeglądarki w środowisku izolowanym, a program do tego celu to np.: SandBoxie (w sumie za darmo się da używać, tylko po 30 dniach zacznie się "przypominanie o zakupach"). Na temat ponownego wyboru "antywirusa który zawiódł": Ich jakości nie można oceniać przez pryzmat zaistniałych zdarzeń, nie wynaleziono doskonałości i 100% skuteczności (to tylko marketing). Jest do teraz niewiadome co tak naprawdę doprowadziło do infekcji (czy odwiedziłeś / kliknąłeś jakiś szczególny link, czy może uruchomiłeś lewy pobrany plik z dysku) i dlaczego nie została zatrzymana przez rezydenta ESET. Aczkolwiek, przynajmniej jedna z posiadanych przez Ciebie infekcji ma w zamiarze neutralizować oprogramowanie zabezpieczające, widziałam ją na forum w kombinacji z różnymi AV i żaden nie zdał egzaminu. Zaś Avast był instalowany już w trakcie i tak nie dałby rady, bo infekcja już była czynna. PS. A spoza tematu, widzę u Ciebie Gadu-Gadu 10. No cóż, głodny stwór, a reklam więcej niż funkcji komunikatora. Proponuję wymianę na program alternatywny z obsługą sieci Gadu. W moim artykule Darmowe komunikatory poczytasz opisy takowych: AQQ, Kadu, WTW i Miranda. Szczególnie polecam WTW: zero reklam, dobrze zgrany z x64, lekki, portable, obsługa wszystkich ważnych cech protokołu GG10, funkcjonalność poszerzalna przez wtyczki. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 W porządku, poczynię te kroki finalizujące. Ogólnie można już chyba uznać temat za zamknięty czy jeszcze poczekać z tym DirectX'em ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Cytat Ogólnie można już chyba uznać temat za zamknięty czy jeszcze poczekać z tym DirectX'em ? Przecież: Cytat Jak odzyskam dostęp do gry i będę ją uruchamiał, a błąd nadal będzie (w co nie wątpię), to w tedy umieszczę całą notkę z błędem. Tak więc czekam na wyniki. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Okej, odzyskałem już grę lecz błąd nadal ten sam. Umieszczam screen z okienkiem błędu i plik tekstowy zawierający szczegóły. FIFA 12 DirectX Error.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Obrazka po raz drugi nie musiałeś załączać, to już znamy, usuwam. Widzę, że ten błąd ma całkiem inną formułę niż przypuszczana: System.IO.FileLoadException: Nie można załadować pliku lub zestawu 'Microsoft.DirectX.Direct3D, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' lub jednej z jego zależności. Odmowa dostępu.Nazwa pliku: 'Microsoft.DirectX.Direct3D, Version=1.0.2902.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' Odmowa dostępu. Zrób poglądowe zestawienie z assembly, co tam jest. Uruchom SystemLook x64, W oknie wklej: :dir C:\Windows\assembly /s Klik w Look. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Log z SystemLook w pliku tekstowym. SystemLook.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Hola hola, tu mamy w assembly ciągle składniki infekcji ZeroAccess, loader.tlb i {1B372133-BFFA-4dba-9CCF-5474BED6A9F6}: C:\Windows\assembly\tmp d------ [04:55 14/07/2009]loader.tlb --ahs-- 2632 bytes [21:15 08/11/2011] [13:40 12/11/2011]{1B372133-BFFA-4dba-9CCF-5474BED6A9F6} --a---- 2048 bytes [21:14 08/11/2011] [21:14 08/11/2011] Przypuszczalnie i ten plik desktop.ini (utworzony na świeżo) to także od ZeroAccess (ja takiego desktop.ini nie posiadam w GAC_64): C:\Windows\assembly\GAC_64 dr----- [03:20 14/07/2009]Desktop.ini --ahs-- 39424 bytes [21:15 08/11/2011] [13:40 12/11/2011] Zadawałam skan Kasperskym, punktując by zaznaczyć w nim wszystkie obszary. Skan nic nie wykrył, to ja mam wątpliwości czy było do skanu zaznaczone wszystko. Na pewno? 1. Na początek usunięcie szczątków infekcji. Uruchom GrantPerms x64 (przez prawoklikowe Uruchom jako Administrator), w oknie wklej co poniżej i klik w Unlock. C:\Windows\assembly\tmp\loader.tlb C:\Windows\assembly\tmp\{1B372133-BFFA-4dba-9CCF-5474BED6A9F6} C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini Następnie uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej co poniżej i klik w Wykonaj skrypt. :Files C:\Windows\assembly\tmp\loader.tlb C:\Windows\assembly\tmp\{1B372133-BFFA-4dba-9CCF-5474BED6A9F6} C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini Przedstaw log wynikowy z usuwania. Log króciutki, to i wklej jego zawartość bezpośrednio do posta. 2. Jeśli powyższa operacja nie będzie mieć żadnego wpływu na start Fifa (a tak sądzę), uruchom GrantPerms x64 ponownie jako Administrator, w oknie wklej to co w spoilerze: Pokaż ukrytą zawartość C:\Windows\assembly\tmp C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Diagnostics C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Diagnostics\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Diagnostics\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Diagnostics.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Diagnostics\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3D C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3D\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3D\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3D.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3D\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2903.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2903.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2903.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2904.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2904.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2904.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2905.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2905.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2905.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2906.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2906.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2906.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2907.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2907.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2907.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2908.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2908.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2908.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2909.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2909.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2909.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2910.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2910.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2910.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2911.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2911.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.Direct3DX.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2911.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectDraw C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectDraw\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectDraw\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.DirectDraw.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectDraw\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectInput C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectInput\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectInput\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.DirectInput.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectInput\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectPlay C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectPlay\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectPlay\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.DirectPlay.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectPlay\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectSound C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectSound\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectSound\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\Microsoft.DirectX.DirectSound.dll C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectSound\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35\__AssemblyInfo__.ini Klik w List Permissions. Przedstaw log wynikowy. Jego analiza pochłonie więcej czasu, gdyż muszę porównać uprawnienia ze swoją wirtualną maszyną x64, na której zainstalowałam biblioteki DirectX 9, w celu pozyskania plików zbliżonych do Twoich w assembly. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Rzeczywiście, pierwsza operacja nic nie zdziałała. Podaję log wynikowy z GrantPerms. Perms.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie podałeś mi loga z wynikami usuwania OTL. W kwestii zestawu uprawnień, są notowalne problemy, można wyróżnić dwa rodzaje: 1. Kompletnie wyzerowana lista DACL dla tmp, gdzie siedział ZeroAccess (niewątpliwie infekcja uprawnienia katalogu zmieniła): \\?\C:\Windows\assembly\tmp Owner: ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM DACL(protected): [NULL] W normalnych okolicznościach uprawnienia powinny być takie (nazwy kont systemowych u mnie EN, ale to tylko kwestia aspektów językowych): \\?\C:\Windows\assembly\tmp Owner: NT AUTHORITY\SYSTEM DACL(NP)(AI): NT SERVICE\TrustedInstaller FULL ALLOW (I) NT SERVICE\TrustedInstaller FULL ALLOW (CI)(IO)(I) NT AUTHORITY\SYSTEM FULL ALLOW (I) NT AUTHORITY\SYSTEM FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) BUILTIN\Administrators FULL ALLOW (I) BUILTIN\Administrators FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) BUILTIN\Users READ/EXECUTE ALLOW (I) BUILTIN\Users READ/EXECUTE ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) CREATOR OWNER FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) 2. Przy komponentach DirectX także są różnice między Twoim systemem a moim, wiele folderów ma usunięte prawa dostępowe określonych grup. Przykład na wybranym folderze co jest u Ciebie: \\?\C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 Owner: BUILTIN\Administratorzy DACL((NP)): ZARZĄDZANIE S-1-5-5-0-248145 READ/EXECUTE ALLOW (NI) ... a co u mnie: \\?\C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 Owner: BUILTIN\Administrators DACL(NP)(AI): NT SERVICE\TrustedInstaller FULL ALLOW (I) NT SERVICE\TrustedInstaller FULL ALLOW (CI)(IO)(I) NT AUTHORITY\SYSTEM FULL ALLOW (I) NT AUTHORITY\SYSTEM FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) BUILTIN\Administrators FULL ALLOW (I) BUILTIN\Administrators FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) BUILTIN\Users READ/EXECUTE ALLOW (I) BUILTIN\Users READ/EXECUTE ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) CREATOR OWNER FULL ALLOW (CI)(OI)(IO)(I) W takim układzie należy przetasować uprawnienia. GrantPerms da dostęp, ale raczej nie zrekonstruuje wiernie uprawnień i być może będzie wymagane ładowanie uprawnień 1:1 z mojej kopii zapasowej. Zobaczymy jednak jakie wyniki osiągniemy w pierwszym podejściu. Na teraz: 1. Uruchom GrantPerms x64 jako Administrator, w oknie wklej: C:\Windows\assembly\tmp C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Diagnostics\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3D\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2903.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2904.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2905.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2906.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2907.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2908.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2909.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2910.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.Direct3DX\1.0.2911.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectDraw\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectInput\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectPlay\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 C:\Windows\assembly\GAC\Microsoft.DirectX.DirectSound\1.0.2902.0__31bf3856ad364e35 Klik w Unlock. Następnie wklej to samo co wyżej i klik w List Permisssions, zaprezentuj log wynikowy tej akcji. 2. Od razu sprawdź czy coś się zmieniło przy starcie Fifa. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Rzeczywiście zapomniałem dać wcześniej log z OTL, poprawka i log wynikowy z drugiej operacji z GrantPerms - FIFA już włącza się normalnie..! Nie wiem jak to możliwe ;O !!! ========== FILES ========== C:\Windows\assembly\tmp\loader.tlb moved successfully. C:\Windows\assembly\tmp\{1B372133-BFFA-4dba-9CCF-5474BED6A9F6} moved successfully. C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini moved successfully. Perms.txtPobieranie informacji ... Edytowane 27 Listopada 2011 przez Alfik91 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 GrantPerms przejechał po wszystkim prawie jak należy, czego znakiem jest sprawne działanie gry. Niemniej występują nadal nieznaczne różnice, tzn. ów katalog tmp nie otrzymał identycznych uprawnień jakie występują na fabrycznym systemie (inny właściciel folderu, niekompletna lista kont mających dostęp). 1. Korekta ostateczna powyższego. Pobierz SetACL, w paczce w folderze Command line version > x64 jest plik dopasowany pod Twój system, umieść ten plik tymczasowo w folderze C:\Windows. Poniższą zawartość wklej do Notatnika i zapisz jako backup.txt na C:\. "\\?\C:\Windows\assembly\tmp",1,"O:SYD:AI" Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator i wklej komendę: SetACL -on C:\Windows\assembly\tmp -ot file -actn restore -bckp C:\backup.txt 2. By ukończyć po ostatnich operacjach: w OTL uruchom Sprzątanie. Po raz kolejny wyczyść foldery Przywracania systemu, by usunąć punkty, które mają nagraną sytuację sprzed usuwania i resetu uprawnień w assembly. Wszystko w temacie rozwiązałam, przypominam o krokach podanych jako finalizacja czyszczenia po infekcji, możemy się żegnać. . Odnośnik do komentarza
Alfik91 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak więc wszystkie kroki finalizujące całą operację zostały wykonane. Problemy z którymi borykał się mój notebook, począwszy od wirusów, aż po błędy w rejestrze etc. zostały całkowicie zażegnane. Chcę za to podziękować administratorowi Picasso i życzyć nadal wielu sukcesów w pomaganiu innym użytkownikom komputerów, a osobom mającym problemy tego typu, nie wpadania w panikę, cierpliwości i dokładności. Pozdrawiam cały zespół forum "fixitpc". Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi