Skocz do zawartości

Ciągłe zrywanie połączenia internetowego


Hajasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od pewnego czasu na komputerze biurowym ojca zaobserwowałem ciągłe zrywanie połączenia internetowego.

Co prawda jest to niesławny internet radiowy ale jak dotąd działał bez zarzutu.

Nie wiem czy problem leży po stronie dostawcy, może sprzętu radiowego albo po prostu coś siedzi w systemie

ponieważ do komputera mają dostęp także inne osoby.

W związku z tym proszę fachowców o przyglądnięcie się utworzonym logom i wydanie opini w czym tkwi problem.

Chciałbym uniknąć tego, że pójdę do dostawcy z pretensjami a potem okaże się, że to problem z mojej strony.

Na wszelkie zapytania odpowiem dopiero po 18:00 jak wrócę z pracy.

 

Oto logi z Gmer i OTL

OTL.Txt

Extras.Txt

Gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Sieci. W logach nie widzę żadnych oznak infekcji w stanie czynnym, są jedynie odpadki (ślad podpinania zarażonego USB, pliki po infekcji Qooqlle oraz crack do Your Uninstaller). Patrz do spoilera.

 

 

Te rzeczy skorygujesz via skrypt do OTL. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\Ryszard Pietruszka\Dane aplikacji\Readar_sl.exe
C:\Documents and Settings\Ryszard Pietruszka\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Readar_sl.exe
C:\Documents and Settings\Ryszard Pietruszka\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Codecs.exe
C:\WINDOWS\System32\v3shrtkgn.dll
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Klik w Wykonaj skrypt. Po tym użyj Sprzątanie.

 

 

 

 

 

Od pewnego czasu na komputerze biurowym ojca zaobserwowałem ciągłe zrywanie połączenia internetowego.

Co prawda jest to niesławny internet radiowy ale jak dotąd działał bez zarzutu.

 

Wstępnie się zorientuj czy problemu nie tworzą sterowniki Norton Internet Security, a jedyny wiarygodny test to testowa deinstalacja. Jeśli udowodnisz, że nie ma nic do rzeczy, dostarcz raport z Net-Log.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na stronie speedtest obie prędkości są prawidłowe.

Nie mam dostępu do konfiguracji routera.

A oto parametry mojej karty radiowej:

beacon interval: 100

channel: 7

channel plan: domain from eepr

default adhoc wirelessmode: wireless mode g

fragmentation treshold: 2432

IBSS default link state: disable

long retry limit: 7

maximum packet size: 1514

network address: nieobecna

network type: infrastructure

power save mode: none

psp xlink mode: disable

psp xlink mode: disable

rate adaptive: enable

roaming heavy traffic treshold: 90

roaming weak signal treshold: 50

short retry limit: 7

SSID: tu jest nazwa nadajnika, z którego odbieram najmocniejszy sygnał tj ok 96%

wireles wakeonlan: disable

 

To wszystkie parametry.

Natomiast co do screenu z inSSIDer to jak go zrobić bo za każdym razem nie mieszczą się wszystkie sieci z listy ?

Odnośnik do komentarza

Wymienili kartę radiową i wszystko jest ok.

Natomiast co do reszty to tam nie ma z kim rozmawiać. Kilku gości siedzi przy komputerach i zawsze mówią, że u nich wszystko jest ok, że to wina wirusa, firewall'a itp.

Nawet w zaparte idą, że sieć jest zabezpieczona pomimo, że pokazywałem im, że jednak nie jest.

Ale ważne, że wymienili sprzęt a do końca umowy jeszcze tylko 4 miesiące.

Dzięki za wszelką pomoc i rady.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...