Grisza Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Wyłączyłem kartę od Wi-Fi (boczny przełącznik) i podłączyłem kabel Ethernet + restart, niestety bez zmian. Jako, że szczegóły są ważne, to podam informację, że podczas testów na to która usługa zawadza, zauważyłem prawidłowość: ekran z logo Windows, który mniej więcej w 3/4 ładowania raz mignął i jeszcze przez kilkanaście sekund pozostawał na logo Windows (ciągle się ładując), następowało przechodzenie do ekranu logowania z "Zapraszamy", dysk cały czas pracował (żadnej przerwy). Gdy dodałem do startu usługę Klient DHCP to po owym mignięciu ekran z logo Windows widnieje przez chwilkę, przechodząc do ekranu logowania jest jedynie czarny ekran przez parę sekund, a kółeczko kręcące się przy "Zapraszamy" raz się na chwilę przycina, dysk chwilę pracuje, dłuuga przerwa, czarny ekran (ok 2 minuty) i zaczyna znów pracować dysk, ładuje się pulpit i programy z autostartu. Czy ta usługa (Klient DHCP) jest uruchamiana jako Usługa Lokalna czy Usługa Sieciowa? EDIT: Już ustawiłem usługi wg spisu Black Viper, Pomocnik TCP/IP NetBIOS był u mnie wyłączony, ustawiłem domyślnie na automatyczny, zmieniłem również uruchamianie usług: Adapter odbiornika Net.Msmq, Adapter odbiornika Net.Pipe, Adapter odbiornika Net.Tcp (na auto.) Po tych zabiegach długo trwa samo łączenie z siecią, podczas wyszukiwania połączenia system odtwarza dźwięk odłączanego urządzenia --> już wiem czego dotyczy: dysku sieciowego, który nie jest podłączony (to od drukarki, nic ważnego) Zrobiłem log WPA i widać, że WdiSystemHost Start ładuje się podwójnie i od 80 sekundy do 170, WatAdminSvc Stop od 112 do 168, NetTcpPortSharing Start od 51 do 79. EDIT 2: Hmm b. dziwne po zrobieniu loga i zedytowaniu posta, ponownie uruchomiłem komputer, załadował się do pulpitu w ciągu 40 sekund (!) (sam ekran z logo Windows był niecałe 30 sekund). Pomimo, że ikona dostępu do Internetu pokazywała, że jeszcze się łączy, to Internet już był. Nie wiem czy to przejściowa poprawa czy rzeczywiście problem rozwiązany. Jeśli to koniec problemu to bardzo przepraszam za to, że strasznie się rozpisuję i co chwilę edytuję posty i że okazało się (być może), że problem polegał na złym ustawieniu startu usługi Pomocnik TCP/IP NetBIOS, Celem potwierdzenia rozwiązania problemu ponownie uruchomiłem komputer i znów uruchomił się błyskawicznie. Myślę, że problem rozwiązany. Czy mam wykonać jakiś log/ test definitywnie potwierdzający poprawę? Mam jeszcze jeden (mały) problem, który pojawił się prawdopodobnie po próbie instalacji Visual Studio. Podczas ładowania aplikacji wyświetla się komunikat Nie określono żadnego zarejestrowanego Debugera JIT, w związku z tym aplikacja od ATI nie uruchamia się. Nie wiem co należy zrobić: co wyczyścić w rejestrze. Dziękuję za pomoc! Szczególnie wiesławowi531 i peterowi2012 Edytowane 8 Listopada 2011 przez Grisza Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się