marian2069 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Witam Mój problem to ogromniaste pingi i w związku z tym strasznie uciążliwe przeglądanie internetu, czy jest jakaś możliwość zresetowania ustawień u mnie czy może to wina dostawcy, załączam log z net-loga, bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam EDIT: dołączony brakujący log z net log-a OTL.Txt Extras.Txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 W tekście prosiłem o wykonywanie raportu, gdy na komputerze nie działają inne programy wykorzystujące sieć, a tu jak wół stoją: Google Chrome, Flock i Skype. Proszę o ponowne zrobienie logu. Dodatkowo proszę o raporty (otl.txt i extras.txt) z OTL-a: https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Odnośnik do komentarza
marian2069 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Logi dodane Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Opera i Firefox do zaktualizowania do najnowszych wersji. Dostarcz screen testu z http://speedtest.pl Odnośnik do komentarza
Sanch0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) Po trasie pakietów wynika, że problem leży po stronie dostawcy internetu. Adres IP wskazuje na www.internet.piotrkow.pl Czy to Twój dostawca? Mali dostawcy radiowego internetu często nie dbają o sieć albo nie są w stanie zapewnić stabilnych połączeń. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez picasso 12.12.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi