jarecki007 Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Witam mój problem jest związany z Skype napisałem do nich że mam kłopot z logowaniem wyskakuje czasami jakiś błąd dysku dostałem odpowiedź takką: Jeżeli jesteś pewien, że używasz najnowszej wersji, ale problem nadal się pojawia, spróbuj wykonać poniższe czynności w kolejności, w której zostały przedstawione. Krok 1 Uruchom Windows Update, aktualizuj wszystkie sterowniki urządzeń i upewnij się, że używasz najnowszej wersji Skype (zobacz łącze powyżej). Krok 2 2.1 Upewnij się, że opcja "Pokaż ukryte pliki i foldery" ("Show hidden files and folders") jest włączona: przejdź do Mój komputer (My Computer) > Organizuj (Organize) > Opcje folderów i wyszukiwania (Folder and Search Options) > Widok (View) i upewnij się, że opcja "Pokaż ukryte pliki i foldery" ("Show Hidden Files and Folders") jest włączona. 2.2 Przejdź do C:\Użytkownicy\Nazwa użytkownika Windows\ 2.3 Kliknij prawym klawiszem folder AppData i wybierz Właściwości (Properties). Na karcie Ogólne (General), sprawdź, czy atrybut Tylko do odczytu (Read-only) nie jest włączony (odznaczony). Jeżeli tryb jest całkowicie wyłączony, nie będzie się tam znajdować znacznik lub kwadrat; może tam być zielony kwadrat. 2.4 Przejdź do C:\Użytkownicy\Nazwa użytkownika Windows\AppData\Roaming 2.5 Kliknij prawym klawiszem folder Skype i wybierz Właściwości (Properties). Na karcie Ogólne (General), sprawdź, czy atrybut Tylko do odczytu (Read-only) nie jest włączony. Upewnij się, że kwadrat obok pola Tylko do odczytu (Read-only) jest pusty. Odznacz opcję i kliknij OK, a następnie wybierz Zastosuj zmiany do tego folderu, podfolderów i plików (Apply changes to this folder, subfolders and files). Poczekaj na zakończenie procesu. (Czasami zdarza się, że następnym razem, gdy będziesz sprawdzać ustawienie kwadrat może pojawić się ponownie, ale jeżeli krok 2.5 został na pewno wykonany, nie ma potrzeby by go powtarzać, a kwadrat może zostać w tym polu.) Krok 3 Jeżeli powyższe sugestie nie pomogły, zastosuj czynności z kroku 2.5 do folderu Dane aplikacji (Application data) lub AppData. Skontaktuj się z nami, jeśli będzie potrzebna dalsza pomoc. ale jak mam zastosować się do w/w czynności skoro mam kłopoty ze zmianą tych atrybutów na komputerze jest jedno konto od samego początku tylko ja go używam i przy próbie zmiany atrybutu np foldery AppData wyskakuje coś takiego i jak zrobię kontynuuj to wyskakuje taki błąd i jak dalej wcisnę ignoruj to operacja posuwa się dalej ale atrybut nie zostaje zmieniony po ponownym uruchomieniu komputera ciągle jest ten kwadracik wypełniony a chcę aby został pusty. Nieco inaczej jest z folderem Skype jak odznaczę ten kwadracik i zrobię zastosuj to jest ok ale tak samo jak tylko wyjdę z tego folderu i wejdę ponownie to kwadracik znów wypełniony w ogólnie nie trzyma ustawień już nie wiem co robić po co ta aktualizacja skype się zrobiła okropne to jest wszystko działało a teraz proszę jak poprawili stosowałem już to Dlaczego podczas próby logowania do Skype występuje błąd wejścia/wyjścia dysku? i teraz staram się wykonać tę instrukcje ale mam kłopot z tymi atrybutami a może przenieść cały temat do innego działu bo dotyczy w sumie programu skype? tak sobie teraz pomyślałem? przepraszam za to zamieszanie:( sam juz nie bardzo wiem co robić Odnośnik do komentarza
3oo Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 A jesteś w ogóle pewny, że robisz to z uprawnieniami administratora a nie zwykłego użytkownika? Z tego pierwszego screenu wyraźnie wynika brak uprawnień administratora. Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 hmm no cóż byłem pewien że nim jestem skoro tylko ja używam tego konta (jest tylko jedno) od momentu zainstalowania go na dysku czy możesz mi napisać zatem jak to zrobić z tymi prawami? Odnośnik do komentarza
3oo Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Nie wiem. Vista/Windows 7 to dla mnie kind of magic. Spróbuj tymczasowo wyłączyć UAC. Albo sprawdź i ewentualnie nadaj sobie odpowiednie prawa do wybranych katalogów (klik, więcej?). Ewentualnie możesz spróbować z linii komend, uruchamiając konsolę w trybie administratora, aktywować ukryte/zablokowane konto Administrator, na nie się zalogować (hasło chyba przy stawianiu systemu się ustalało) i... zrobić co musisz/chcesz. net user administrator /active:yes Deaktywacja... net user administrator /active:no Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Tak ten problem ze zmiana uprawnień dotyczy tego UAC tzw kontroli w moim przypadku ja musiałem to włączyć i wtedy uruchamiałem operację jako administrator, natomiast jeżeli chodzi o samego Skype to sami technicy pisałem do nich nie są do końca pewni co się stało bo wykonałem już wszystkie ich polecenia w końcu delikatnie dano mi do zrozumienia że nowa wersja Skype na pewno będzie lepsza więc już odpuszczam ten temat i czekam na nową wersję bo cóż pozostaje ale dziękuje za chęć pomocy pozdrawiam Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Zainstalowałem nową wersję 5.3.0.120. Skype i po sprawie problem zniknął, czyli wina po stronie producenta Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ja tylko skomentuję to: 5.3.0.120? Najnowsza wersja to 5.6. Skoro temat rozwiązany, zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi