manu1234 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam. Mam ogromny problem. Mianowicie chciałem aby ktoś objaśnił mi krok po kroku jak odblokować porty dla uTorrenta. Podaję poniżej obrazy przedstawiające mój problem jaki i net-loga. Proszę o wyrozumiałość i pomoc. http://imageshack.us/photo/my-images/194/34838981.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/825/72571373.jpg/ net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jaki to dokładnie router? Co się stanie, jak klikniesz w uTorrencie "Uruchom testy"? Masz jakieś programy antywirusowe / pakiety internet security / firewalle? Odnośnik do komentarza
manu1234 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Posiadam Norton Internet Secourity oryginalną wersję, firewalla nie mam włączonego, a podczas testu dzieje się tak (patrz obrazek): http://imageshack.us/photo/my-images/706/16918152.jpg/ Dodam tylko że na przykład po jakimś czasie ściąga normalnie: http://imageshack.us/photo/my-images/233/72950789.jpg/ Nie mam pojęcia od czego to zależy. Wybacz mi moją niewiedzę. A co do routera to jest to Thomson WiFi TWG850-4 Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Wchodzisz w Panel sterowania, potem w Centrum sieci i udostępniania. Wybierz z listy zadań Zarządzaj połączeniami sieciowymi. Wybierz z listy połączenie, które Cię interesuje, kliknij na jego ikonkę prawym przyciskiem myszy i z menu rozwijanego wybierz Właściwości. Z listy składników z zakładki Ogólne wybierz Protokół internetowy (TCP/IP). Zaznacz go i kliknij Właściwości, ustaw wg tego: Prawdopodobnie stracisz łączność, więc połącz się z routerem ponownie. Wejdź w ustawienia routera (http://192.168.0.1), przejdź do Advanced -> Forwarding i podaj po kolei, w pierwszym wierszu: 192.168.0.200 10522 10522 protocol: both zaptaszkuj "enabled" Kliknij Apply. Powinno działać. Jeśli działać nie będzie, to odinstaluj na próbę Nortona. Co do uTorrneta (jeśli znowu nie będzie działać): Opcje -> Preferencje -> Połączenie Zaznacz Dodaj wyjątek do Zapory Windows Opcje -> Preferencje -> Ustawienia łącza Liczbę połączeń możesz zwiększyć spokojnie 2 - 3 krotnie. Odnośnik do komentarza
manu1234 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Wielkie dzięki za radę. Spróbuję to zrobić ale muszę przyznać że póki co ściąga szybko aż miło około 400kB/s więc myślę że to normalna prędkość prawda? Ciekawe co jest przyczyną że na początku nie chciało. Jeszcze raz wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nie wiem, nie potrafię Ci odpowiedzieć. Za mało danych. Ale teraz bardzo dużo urządzeń obsługuje połączenia UPnP, więc nie trzeba forwardować portu. Prędkość zależy od bardzo wielu czynników, chociażby od udostępniających dany plik do pobrania, przepustowości ich łącz i zainteresowania materiałem. Przy Twoim łączu można by chyba spokojnie wyciągnąć 700 kB/s (tak wskazuje test z kreatorka uTorrenta - widać na screenie). Odnośnik do komentarza
manu1234 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 A jakie dane byłyby potrzebne żeby ściślej określić przyczynę? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Tylko, że teraz już działa. Kwestia tego, co zmieniłeś od momentu, kiedy był problem. Jeśli jesteś w stanie to dokładnie odtworzyć, to prawdopodobnie uda znaleźć się przyczynę tego. Podstawowe pytanie: czy jest sens szukać tego, skoro teraz już działa. Odnośnik do komentarza
manu1234 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Właściwie zrobiłem tylko ten test, więc nic nie zwojowałem. Racja, jak to mówią "nie szukaj chorób u zdrowego". Wielkie dzięki. Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez DawidS28 Ok, nie ma sprawy. Temat zamykam jako rozwiązany. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi