mamut55 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam bardzo serdecznie. Mam ten sam problem od kilku dni, że zamiast strony startowej pokazuje mi się te qooqlle.com. Nie umiem sobie z tym poradzić ponieważ w sprawach komputerowych jestem kompletnym laikiem. Przeczytałem kilka tematów i widzę, że koleżanka picasso nieźle ogarnia dlatego chciałbym się zwrócić o pomoc. Jak już wcześniej mówiłem: pojawia mi się ta przeglądarka zamiast wcześniejszej mojej strony startowej czyli wp.pl. Przy uruchamianiu przeglądarki (Mozilla Firefox) włączało mi się te qooqlle.com i coś takiego: hxxp://reloadevery.mozdev.org/thanks.html. Z tym drugim to przeczytałem gdzieś, że trzeba odinstalować ten program i tak też zrobiłem. Uruchomiłem ponownie przeglądarkę i już się to nie pojawiło tylko zostało te qooqlle. Trochę zainteresowałem się tym tematem i dowiedziałem się, że trzeba zrobić jakieś logi które załączam poniżej. Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej z dokładnym tłumaczeniem kolejnych czynności ponieważ jak już wspomniałem jestem laikiem komputerowym. Od razu mówię, że będę zadawał dużo pytań bo kto pyta nie błądzi ;-) Pozdrawiam! OTL.Txt Extras.Txt gmer.txt Odnośnik do komentarza