Alchmix Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Od kilku dni mam olbrzymie kłopoty z Internetem. Czasami strony nie wczytują się w ogóle, zawieszają się, a o ściąganiu jakichkolwiek plików nie ma mowy. Przy czym nie jest to stan permanentny. Robiąc kilka testów szybkości łącza w przciągu kilku minut mam wyniki download od 46Kbps do 32156Kbps, Ping zawsze 9ms, a upload od 130Kbps do prawie 5000Kbps. Robiłem czyszczenie rejestru programem CCleaner, oraz kompletny skan Nortonem i nic nie wyszło w wynikach. Próbowałem zrobić scan online, jednak jest to niemożliwe. Załaczam raporty z OTL oraz Securitycheck. Z góry dziękuję za pomoc. Results of screen317's Security Check version 0.99.18 Windows 7 (UAC is enabled) Internet Explorer 8 `````````````````````````````` Antivirus/Firewall Check: Windows Firewall Enabled! Norton Internet Security WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. ``````````````````````````````` Anti-malware/Other Utilities Check: Java 6 Update 26 Flash Player Out of Date! Adobe Flash Player 10.0.42.34 Mozilla Firefox (x86 en-GB..) ```````````````````````````````` Process Check: objlist.exe by Laurent Norton ccSvcHst.exe Malpix Downloads SecurityCheck.exe Malpix AppData Local Temp\RarSFX0\SecurityCheck\Objlist.exe ``````````End of Log```````````` OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 W logach brak śladów aktywnej infekcji. Temat zostaje przeniesiony do działu Sieci. Niestety na pierwszy rzut oka podejrzanym może być sam Norton. Na próbę odinstalować go przez narzędzie Norton Removal Tool Jeśli będzie brak efektów sporządź raport z Net-log Odnośnik do komentarza
Alchmix Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Po użyciu Norton Removal Tool wszystko wróciło do normy. Jak to mówią: najciemniej jest pod latarnią... Nie wiem czy mam trefny produkt, ale zamierzam go zwrócić, gdyż to nie pierwsza niemiła niespodzianka z jego strony. I tu kolejne ostanie już pytanie: co poleciłbyś do skutecznej ochrony komputera przed zagrożeniami z zewnątrz, ale takiego co nie sprawi problemów w przyszłości jak w/w Norton. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź oraz za skuteczną pomoc! Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Płatne, czy darmowe?... Ja na prywatnych kompach korzystam tylko z darmowego Comodo Internet Security + sprzętowy firewall na routerze. W robocie: ESET NOD32, ale też potrafi czasem podobne problemy sprawiać. Wszystko zależy od konfiguracji. Odnośnik do komentarza
Alchmix Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jak wspomniałem usunąłem Nortona i wszystko wróciło do normy. Zainstalowałem Comodo Internet security i wszystko było ok, ale tylko przez kilka godzin. Znów zaczęły sie problemy z połaczeniem. Poniżej załaczam loga z net-log. Może coś się wyjaśni. Dziękuję. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Uruchom z uprawnieniami admina Wiersz poleceń, wpisz: netsh int ip reset reset.log Po wykonaniu komendy zrestartuj komputer? Z jakiego routera korzystasz? Masz dostęp do jego konfiguracji? Czy odinstalowanie CIS-a powoduje powrót do normalnego działania sieci? Pobierz program inSSIDer i zrób screen z dostępnych sieci Wi-Fi. Według TEGO ustaw automatyczne (w Twoim przypadku przez DHCP na routerze) przydzielanie adresów serwerów DNS. Odnośnik do komentarza
Alchmix Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zrobiłem wszystko jak poleciłeś. Nie wiem tylko czy pierwsze polecenie wpisałem w odpowiednim miejscu bo nic sie nie stało przed, jak i po restracie. Uzywam routera NETGEAR Super Hub VMDG480 i wydaje mi sie że mam dostęp do jego konfiguracji(prosiłbym o większe info). Odinstalownie CIS-a nic nie dało. Adresy DNS przydzieliłem automatycznie. Zamieszczam screen z inSSider'a. Co jeszcze mogę zrobić? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zmień kanały transmisji na routerze na jakieś wysokie, oddalone od siebie o min. 3 (jeśli możesz to 3 + 13), bo masz trzy routery, które się pokrywają pasmem (1 + 5). Mile widziane sprawdzenie, czy ten sam problem wystepuje przy połaczeniu kablem... Odnośnik do komentarza
Alchmix Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Na kablu jest to samo. A kanały transmisji zmieniłem na 3+7, ponieważ mogłem zmienić tylko pierwszy kanał, a drugi jest dodawany automatycznie z wartościa +4. Bez zmian. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zgłoś dostawcy. To prawdopodobnie wina po stronie Virgin Media. Kolega też miał z tą firmą nieraz problemy. Odnośnik do komentarza
Alchmix Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie zdążyłem zgłosić dostawcy, gdyż problem sam się rozwiązał... Dziękuję za udzieloną mi pomoc. Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez DawidS28 Ok, nie ma sprawy. Temat zamykam jako rozwiązany. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi