patefoniQ Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam! Windows 7 Home Premium x64. Nic się nie zmieniło, poza tym, że właściciel laptopa zainstalował jakieś druki IFS, czy coś. Nie można uruchomić Acrobat Reader oraz pakietu MS Office 2010. Komunikat jak w temacie. Zainstalowałem biblioteki c++ (2005 i 2008) - nie pomogło, to samo z .netem 3,5 i 4. Oba nic nie poprawiły. Aktualizacja systemu też nie. System czysty, bez wirusów ani trojanów. Brak mi już pomysłów, a reinstalacja systemu raczej niewskazana. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Windows 7 Home Premium x64. (...) Nie można uruchomić Acrobat Reader oraz pakietu MS Office 2010. Komunikat jak w temacie. Zainstalowałem biblioteki c++ (2005 i 2008) - nie pomogło Pytanie: biblioteki zainstalowane w wersji 32-bit czy 64-bit? Podane tu programy są 32-bitowe (aczkolwiek Office 2010 ma także dostępną natywną wersję x64), wymagają więc obecności 32-bitowych wersji. I możesz dodać log z OTL, który w partii Extras poda spis aktualnie zainstalowanych bibliotek Visual. to samo z .netem 3,5 i 4 Wersja 3.5 jest wbudowanym składnikiem Windows 7, więc opisz co to była za manipulacja na 3.5. Może masz na myśli, że .NET 3.5 po prostu przełączałeś w komponentach? . Odnośnik do komentarza
patefoniQ Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ogólnie nic nie było zmieniane, biblioteki vc++ były wcześniej w systemie (zarówno x86 jak i x64) - 2005 i 2008. Po prostu pewnego dnia wyskoczył komunikat i przestały się wymienione programy uruchamiać.. Wiem, że 3,5 jest w systemie. 4,5 było doinstalowywane tak samo, dla x64 i x86. Log z OTL zaraz wykonam. OTL => http://wklej.org/id/563800/ sxstrace => http://wklej.org/id/563801/ Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Dostarcz jeszcze dzienniki zdarzeń żeby było wiadomo czego szukać w tym logu sxstrace - nie wszystko co jest raportowane jako brak czegoś to oznacza rzeczywisty błąd - w iększości takie błędy są ignorowalne tylko nieliczne bierze się pod uwagę. Niewiele da się powiedzieć o tym logu sxstrace poza tym ze jest bardzo krótki.U mnie przy prawidłowym działającym Adobe 9 log jest całkiem spory - załącznik abyś mógł sobie porównać adobe.txt Interesujące jedynie jest porównanie obu logów w tym kontekście: Mój INFORMACJE: znajdowanie zasad wydawcy w lokalizacji C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_policy.8.0.microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_none_517205a10f4550e3.manifest INFORMACJE: Zasady wydawcy spowodowały przekierowanie wersji zestawu. twój INFORMACJE: znajdowanie zasad wydawcy w lokalizacji C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_policy.8.0.microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_none_517205a10f4550e3.manifest INFORMACJE: Rozpoczęcie badania zestawu. INFORMACJE: Zakończenie badania zestawu. BŁĄD: generowanie kontekstu aktywacji nie powiodło się. Ale nie potrafię powiedzieć co to niby znaczy... Możliwe że to nic nie oznacza że jest to błąd innej natury niż uszkodzenie bibliotek Microsoft Visual C++... Odnośnik do komentarza
patefoniQ Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Dostarcz jeszcze dzienniki zdarzeń żeby było wiadomo czego szukać w tym logu sxstrace - nie wszystko co jest raportowane jako brak czegoś to oznacza rzeczywisty błąd - w iększości takie błędy są ignorowalne tylko nieliczne bierze się pod uwagę. Napisz mi tylko którą sekcję chcesz, bo dziennik jest obszerny, poza tym nie ma w nim nic odnośnie uruchamianych aplikacji, tak jakby przed jakąkolwiek procedurą w plikach wykonywalnych ten błąd się pojawiał. Np. zanim zbuduje okno, czy cokolwiek innego. Coś mi się zdaje, że jednak skończy się to reinstalacją. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Napisz mi tylko którą sekcję chcesz, bo dziennik jest obszerny Sekcja Application i System wystarczy Myślę że warto by bylo ogólnie sprawdzić system pod kątem błędów tj komenda sfc /scannow i przefiltrować log CBS.log http://support.microsoft.com/kb/928228,nie zaszkodzi też uruchomić readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 a potem sprawdzić jego log CheckSur.log który powstanie w folderze C:\Windows\logs\CBS choć osobiście wątpię by tu chodziło o jakiekolwiek uszkodzenia w SidebySide.. i warto by było abyś wylistował zawartość folderów C:\program Files (x86)\Common files C:\program Files\Common Files C:\ProgramData jak cos jest za duże do dołączenia tu to shostuj na jakiś serwer np. speedyshare.com czy rapidshare.com.. Edytowane 16 Września 2011 przez picasso 16.09.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi