Skocz do zawartości

nie można uruchomić aplikacji ponieważ jej konfiguracja równoczesna jest niewłaściwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Windows 7 Home Premium x64. Nic się nie zmieniło, poza tym, że właściciel laptopa zainstalował jakieś druki IFS, czy coś. Nie można uruchomić Acrobat Reader oraz pakietu MS Office 2010. Komunikat jak w temacie. Zainstalowałem biblioteki c++ (2005 i 2008) - nie pomogło, to samo z .netem 3,5 i 4. Oba nic nie poprawiły. Aktualizacja systemu też nie. System czysty, bez wirusów ani trojanów. Brak mi już pomysłów, a reinstalacja systemu raczej niewskazana.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Windows 7 Home Premium x64. (...) Nie można uruchomić Acrobat Reader oraz pakietu MS Office 2010. Komunikat jak w temacie. Zainstalowałem biblioteki c++ (2005 i 2008) - nie pomogło

 

Pytanie: biblioteki zainstalowane w wersji 32-bit czy 64-bit? Podane tu programy są 32-bitowe (aczkolwiek Office 2010 ma także dostępną natywną wersję x64), wymagają więc obecności 32-bitowych wersji. I możesz dodać log z OTL, który w partii Extras poda spis aktualnie zainstalowanych bibliotek Visual.

 

 

to samo z .netem 3,5 i 4

 

Wersja 3.5 jest wbudowanym składnikiem Windows 7, więc opisz co to była za manipulacja na 3.5. Może masz na myśli, że .NET 3.5 po prostu przełączałeś w komponentach?

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie nic nie było zmieniane, biblioteki vc++ były wcześniej w systemie (zarówno x86 jak i x64) - 2005 i 2008. Po prostu pewnego dnia wyskoczył komunikat i przestały się wymienione programy uruchamiać.. Wiem, że 3,5 jest w systemie. 4,5 było doinstalowywane tak samo, dla x64 i x86. Log z OTL zaraz wykonam.

 

OTL => http://wklej.org/id/563800/

sxstrace => http://wklej.org/id/563801/

Odnośnik do komentarza

Dostarcz jeszcze dzienniki zdarzeń żeby było wiadomo czego szukać w tym logu sxstrace - nie wszystko co jest raportowane jako brak czegoś to oznacza rzeczywisty błąd - w iększości takie błędy są ignorowalne tylko nieliczne bierze się pod uwagę.

 

Niewiele da się powiedzieć o tym logu sxstrace poza tym ze jest bardzo krótki.U mnie przy prawidłowym działającym Adobe 9 log jest całkiem spory - załącznik abyś mógł sobie porównać

adobe.txt

 

Interesujące jedynie jest porównanie obu logów w tym kontekście:

 

Mój

 

INFORMACJE: znajdowanie zasad wydawcy w lokalizacji C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_policy.8.0.microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_none_517205a10f4550e3.manifest
			INFORMACJE: Zasady wydawcy spowodowały przekierowanie wersji zestawu.

twój

 

INFORMACJE: znajdowanie zasad wydawcy w lokalizacji C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_policy.8.0.microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_none_517205a10f4550e3.manifest
		INFORMACJE: Rozpoczęcie badania zestawu.
		INFORMACJE: Zakończenie badania zestawu.
BŁĄD: generowanie kontekstu aktywacji nie powiodło się.

 

Ale nie potrafię powiedzieć co to niby znaczy...

 

Możliwe że to nic nie oznacza że jest to błąd innej natury niż uszkodzenie bibliotek Microsoft Visual C++...

Odnośnik do komentarza

Dostarcz jeszcze dzienniki zdarzeń żeby było wiadomo czego szukać w tym logu sxstrace - nie wszystko co jest raportowane jako brak czegoś to oznacza rzeczywisty błąd - w iększości takie błędy są ignorowalne tylko nieliczne bierze się pod uwagę.

 

Napisz mi tylko którą sekcję chcesz, bo dziennik jest obszerny, poza tym nie ma w nim nic odnośnie uruchamianych aplikacji, tak jakby przed jakąkolwiek procedurą w plikach wykonywalnych ten błąd się pojawiał. Np. zanim zbuduje okno, czy cokolwiek innego.

Coś mi się zdaje, że jednak skończy się to reinstalacją.

Odnośnik do komentarza

Napisz mi tylko którą sekcję chcesz, bo dziennik jest obszerny

Sekcja Application i System wystarczy

 

Myślę że warto by bylo ogólnie sprawdzić system pod kątem błędów tj komenda sfc /scannow i przefiltrować log CBS.log http://support.microsoft.com/kb/928228,nie zaszkodzi też uruchomić readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 a potem sprawdzić jego log CheckSur.log który powstanie w folderze C:\Windows\logs\CBS choć osobiście wątpię by tu chodziło o jakiekolwiek uszkodzenia w SidebySide..

 

i warto by było abyś wylistował zawartość folderów

 

C:\program Files (x86)\Common files

C:\program Files\Common Files

C:\ProgramData

 

 

jak cos jest za duże do dołączenia tu to shostuj na jakiś serwer np. speedyshare.com czy rapidshare.com..

Edytowane przez picasso
16.09.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...