robin72 Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam. Tak jak w temacie chciałbym prosić o pomoc w usunięciu tego czegoś co nie pozwala mi na korzystanie z internetu. Po otwarciu przeglądarki od razu wyskakuje komunikat aby zakupić licencje i nie mogę dalej nic już otworzyć. Poniżej zamieszczam logi i z góry dziękuję jeśli ktoś mi pomoże. http://wklej.org/id/561395/ OTL txt http://wklej.org/id/561391/ Extras txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKLM..\Run: [s6000Mnt] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-1907411925-681764103-101265881-1006..\Run: [4008810627] C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\kux.exe () O35 - HKU\S-1-5-21-1907411925-681764103-101265881-1006..exefile [open] -- "C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\kux.exe" -a "%1" %* () O37 - HKU\S-1-5-21-1907411925-681764103-101265881-1006\...exe [@ = exefile] -- "C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\kux.exe" -a "%1" %* () [2011-06-22 19:05:20 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\OpenCandy [2011-06-22 19:05:16 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\OpenCandy [2011-07-06 18:38:52 | 000,019,134 | -HS- | M] () -- C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\18x1526j3f7ax [2011-07-06 18:38:52 | 000,019,134 | -HS- | M] () -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\18x1526j3f7ax :Commands [emptyflash] [emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL. Odnośnik do komentarza
robin72 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Zrobiłem tak jak napisałeś. Oto nowy log http://wklej.org/id/561586/ Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Skrypt wykonany prawidłowo. Problem powinien zostać zażegnany. Uzyj jeszcze opcji Sprzątanie z OTL i opróżnij folder przywracania systemu: KLIK. Do aktualizacji Adobe Reader X. Odnośnik do komentarza
robin72 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Wiwat. Teraz wszysko działa już dobrze. Stokrotne dzięki za pomoc. Moja żona wreszcie przestanie mi wiercić dziure w brzuchu że nic nie może przeglądać. Mam jeszcze problem ze swoim kompem bo jest bardzo powolny ale to już otworze nowy post. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi