Skocz do zawartości

Przejęte konto gry World of Warcraft #2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Tak jak koledze troszkę niżej, okradli mi konto do World of Warcraft i co najdziwniejsze w grę nie gram już od 3 miesięcy i nie logowałem się nawet na battle.net . Każde inne konta : z różnych for, gier, stron zostały nie tknięte. Komputer jest zabezpieczony KIS'em 2012, wcześniej stosowałem Comodo z Avirą, a jeszcze wcześniej z NOD'em. O bezpieczeństwo dbam, hasła są różne do różnych rzeczy, ale zdziwiło mnie kiedy przeczytałem temat kolegi na dole, podobny. Pełne skanowanie robiłem jakieś 2 tygodnie temu, nic nie wykryło, teraz również trwa skanowanie. Oto logi z OTL. Jeżeli trzeba będzie coś więcej to piszcie, a ja jak najszybciej wykonam skany.

OTL.Txt

Extras.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Żadnych "bump". Zasady działu są jasne. Brak odpowiedzi może pochodzić z takich oto sytuacji: brak czasu by przeanalizować konkretne zagadnienie, brak siły do przetworzenia tematu etc.... Są takie tematy do których nie zabieram się od razu, z rozmaitych przyczyn.

Tak jak koledze troszkę niżej, okradli mi konto do World of Warcraft i co najdziwniejsze w grę nie gram już od 3 miesięcy i nie logowałem się nawet na battle.net

Tak jak u kolegi: brak znaków w systemie, że grasuje infekcja (choć zastanowił mnie plik C:\Windows\SysWow64\netjr32.dll). Dla odróżnienia: Twój system znacznie lepiej zabezpieczony (Windows x64 + oprogramowania zabezpieczające). Types of Account Thefts = nic nie świta?