Skocz do zawartości

Problem z otwieraniem programów


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło drugiego loga z OTL - extras.txt. Podczas skanu opcja "Rejestr - skan dodatkowy" ma być zaznaczona na "Użyj filtrowania" Pamiętaj o tym następnym razem. Rzeczywiście masz podobną infekcję jak w temacie, który pokazujesz.

 

1. Uprzątnij szczątki po Avaście za pomocą narzędzia Avast Uninstall Utility

 

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\Users\IZA\AppData\Local\Temp*.html
C:\Users\IZA\AppData\Local\3v2afiylwcpn1n6mp2652mvepg082sbm00b31av4y
C:\ProgramData\3v2afiylwcpn1n6mp2652mvepg082sbm00b31av4y
 
:OTL
O4 - HKLM..\Run: [avast5]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [2444460059]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [iGoD]  File not found
O35 - HKCU\..exefile [open] -- "C:\Users\IZA\AppData\Local\fqy.exe" -a "%1" %*
O37 - HKCU\...exe [@ = exefile] -- "C:\Users\IZA\AppData\Local\fqy.exe" -a "%1" %*
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

3. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL (pamiętaj o logu extras)

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...