Jachu018 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam, pojawił się u mnie problem identyczny do tego: https://www.fixitpc.pl/topic/1851-minimalizowanie-sie-aplikacji-w-windows-7/ Niestety, nie mam pojęcia co to CIS, nie mogę też znaleźć żadnych ustawień Defense+ Posiadam system Win7 Home x64 Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Niestety, nie mam pojęcia co to CIS, nie mogę też znaleźć żadnych ustawień Defense+ CIS = Comodo Internet Security Odnośnik do komentarza
Jachu018 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 (edytowane) Niestety nie rozwiązuje to mojego problemu... Mam darmowego Avasta, uruchomienie w nim trybu gry/pracy w tle nic nie daje Skany nie znalazły żadnego wirusa Przywrócenie systemu naprawiło ten błąd, ale wrócił on po restarcie kompa Na początku występowało to tylko przy jednej aplikacji, teraz przeniosło się na wszystko, co jest uruchamiane w fullscreen'ie( w tym też YouTuba) Czyściłem rejestr Ccleanerem, ale to nic nie dało Nie rozumiecie o co chodzi? Nie chcecie mi pomóc? Nie potraficie mi pomóc? Potrzebujecie dodatkowych informacji? Sorry za lekkie zdenerwowanie,ale problem jest irytujący, a nie widzę z waszej strony żadnego odzewu.... Edytowane 26 Lipca 2011 przez picasso Posty połączone. //picasso Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Przywrócenie systemu naprawiło ten błąd, ale wrócił on po restarcie kompa Na początku występowało to tylko przy jednej aplikacji, teraz przeniosło się na wszystko, co jest uruchamiane w fullscreen'ie( w tym też YouTuba) Spokojnie. Czytałeś zasady działu i zastosowałeś się do nich? Nawiązując do powyższego pomyśl o założeniu tematu w dziale Pomocy doraźnej Malware. Odnośnik do komentarza
Jachu018 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Ok, Dzięki Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie widzę sensu rozbijania tematów na dwa. Jachu018 proszę dostarcz tu logi z OTL dla orientacji co w ogóle jest w systemie. Odnośnik do komentarza
Jachu018 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Niestety nie było mnie w ostatnim czasie w domu, więc dopiero teraz mogę dostarczyć logi. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Masz dwa antywirusy: Avast i AVG więc sam się prosisz o klopoty.Odinstaluj jeden z nich (wybór należy do ciebie) Odnośnik do komentarza
Jachu018 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Problem pojawił się przed instalacją drugiego antywira (AVG) Zainstalowałem go po usunięciu Avasta, żeby sprawdzić, czy może AVG coś wykryje. Potem wróciłem do Avasta, ale już zapomniałem o odinstalowaniu AVG. Teraz, gdy odinstalowałem AVG, nic się nie zmieniło Edytowane 26 Lipca 2011 przez picasso Posty połączone. "Odświeżanie" jest tu zabronione. //picasso Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 26 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Sprawdź dwie rzeczy: 1.Zachowanie systemu na czystym rozruchu http://support.microsoft.com/kb/331796 2.Zachowanie systemu po wyłączniu wszystkich niesystemowych komponentów shella (i zrestartowaniu komputera) -uzyj ShellExView. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez picasso 12.12.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi