Skocz do zawartości

Problem z Qooqlle


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} -  File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} -  File not found
O4 - HKLM..\Run: [csrs] C:\ProgramData\csrs.exe (Created with WinAutomation ("http://www.WinAutomation.com"))
O4 - HKLM..\Run: [svhost] C:\Program Files (x86)\Common Files\svhost.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [winloqon] C:\ProgramData\winloqon.exe (Created with WinAutomation ("http://www.WinAutomation.com"))
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Odinstaluj zbędniki - Akamai NetSession Interface / Conduit Engine oraz XfireXO Toolbar (jeśli nie korzystasz)

 

3. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL.

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...