Fajeczny Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Nie będę się rozpisywał bo większość zna już ten problem. Przesyłam logi z OTL. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Tyle, że u ciebie infekcji już w logach nie widać więc po drodze musiała zostać usunięta. Wykonaj następujące czynności: 1. Użyj opcji Sprzątanie w OTL oraz odinstaluj pasek sponsoringowy DAEMON Tools Toolbar. 2. Zainstaluj najnowszy Service Pack 1 dla Windows oraz zaktualizuj 64-bitową wersję Java: KLIK. 3. Opróżnij folder Przywracania systemu: KLIK. . Edytowane 19 Października 2011 przez picasso 25.07.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi