Musicyo Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam serdecznie, zainstalowałem dziś system na laptopie, dokonałem tego, bo laptop kupiłem tydzień temu, a miałem tylko partycję C, a system to Windows 7 Home Premium 64bit. No i poinstalowałem stery,aktualizacje,programy użytkowe typu GG, VT, CCleaner. Teraz dojrzałem komunikat o włączeniu usługi Centrum zabezpieczeń systemu Windows. Próbowałem odpalić, ale nic. Błąd: Nie można włączyć "Centrum zabezpieczeń systemu Windows".... Jestem zielony, ale przeszukałem google i na pierwszej stronie sporo odnośników było właśnie do tego forum. Nie wiem czy all użytkownicy to zaawansowani użytkownicy, znający się bardzo dobrze, ja niestety aż taki wtajemniczony w to środowisko nie jestem, ale widzę, że Administrator pomaga tym wszystkim mającym z tym problem, więc liczę również na pozytywny efekt mojego tematu. Otóż zrobiłem te, "całe" logi z obecnej sytuacji, nie wiem czy dobrze, zrobiłem tak jak poprzedni. Proszę o wyrozumiałość, kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi w tym problemi a zwłaszcza w tym, jak to rozwiązać, ale jestem inteligentny, więc sprawnie zastosuję się do wskazówek życzliwej osoby. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza