perificus Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam. Na początek może przedstawię swój problem. Od pewnego czasu zauważyłem iż każde aktywne okno (nie tylko widowsowe) co jakiś czas "mryga/miga/odświeża się" (dodatkowo zauważyłem, że ten proces [np. gra] przez jakiś czas jest not responding). Z tego względu proszę doświadczonych użytkowników o sprawdzenie moich logów. Logi: OTL: http://wklejto.pl/69058 OTL Ex: http://wklejto.pl/69059 RSIT: http://wklejto.pl/69060 GMER: http://wklejto.pl/69061 SRE: http://wklejto.pl/69062 SR: http://wklejto.pl/69065 HJ: http://wklejto.pl/69064 S&D: http://wklejto.pl/69066 Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jeszcze raz zrób "ref" to na pewno nikt ci tu nie pomoże. Podbijanie tematów jest tu zakazane i trzeba cierpliwie czekać na pomoc. Jedyne co w logu na skorygowanie to wpis userinit błędnie kierujący prawdopodobnie do szkodnika: O20 - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\Windows\YWZuNGqAhP) - File not found Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej następujący skrypt: :Reg [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\YWZuNGqAhP] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Userinit"="C:\\WINDOWS\\system32\\userinit.exe," :Commands [emptyflash] [emptytemp] Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Run Scan. Pokazujesz nowe logi z OTL. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi