Skocz do zawartości

Problem z qooqlle


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\ProgramData\timerxfile
C:\ProgramData\datesavefile
C:\ProgramData\varsavefile
C:\ProgramData\jushed.exe
C:\ProgramData\nircmd.exe
C:\ProgramData\operaprefs.ini
C:\Users\Zyzik\AppData\Local\Codecs.exe
C:\Users\Zyzik\AppData\Local\jushed.exe
C:\Users\Zyzik\AppData\Local\nircmd.exe
C:\Users\Zyzik\AppData\Local\operaprefs.ini
 
:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} -  File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} -  File not found
O4:64bit: - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: [jushed] C:\ProgramData\jushed.exe (                                                                               )
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL.

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...