jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam problem pojawił się wczoraj podczas użytkowania Microsoft Office z nieznanych mi przyczyn zaczął pojawiać się komunikat tego typu: Przeprowadziłem sugerowane czynności przez system czyli reinstalację i instalacje Adobe ale nic to nie dało czy mamy jakieś rozwiązanie tego problemu? Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Wejdź do folderu C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\ i usuń prawie wszystkie pliki nazywajace się flash###.ocx - zostaw tylko jeden taki plik z najwyższym numerem Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 dzięki Flavius za chęć pomocy, ale coś jest nie tak zerknij proszę na to jak wygląda ten folder u mnie nie mam tam żadnych ponumerowanych plików z rozszerzeniem ocx hmm Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Przeprowadziłem sugerowane czynności przez system czyli reinstalację i instalacje Adobe Pytanie: z poziomu której przeglądarki? Plik *.ocx (formant ActiveX) powstaje, jeśli jest instalowana wersja dla Internet Explorer. Pobieranie + instalacja Flash musi się odbyć z poziomu Internet Explorer, a nie innych przeglądarek (Firefox etc..). Póki co, ja tu na obrazku widzę tylko wersję dla Firefox (NPSWF32.dll). Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 doinstalowałem z poziomu explorera czy teraz jest dobrze? tak to wygląda: Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 doinstalowałem z poziomu explrera czy teraz jest dobrze? Teoretycznie tak.A problem z błędem zniknął? Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 ale to jest uparte dalej to samo zerknij proszę Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Zrestartuj komputer,jeśli ciągle nie pomaga to pytanie czy nie masz jakiegoś dodatkowego wygaszacza ekaranu?Sprawdź ten poradnik. http://blog.chron.com/helpline/2007/02/flash-ocx-error/ Jeśli i on zawiedzie to dostarcz logi z OTL. Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 wygaszacza dodatkowego nie posiadam ok robie res kompa i zobaczymy Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Tak dla ścisłości - operację tam zalecaną tj utworzenie pliku flash.ocx z pliku flash10q.ocx wykonujesz w C:\Windows\SysWOW64 bo ty masz system 64 bitowy i tylko tam Adobe Flash trzyma swe trzewia. Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Tak dla ścisłości - operację tam zalecaną tj utworzenie pliku flash.ocx z pliku flash10q.ocx wykonujesz w C:\Windows\SysWOW64 bo ty masz system 64 bitowy i tylko tam Adobe Flash trzyma swe trzewia. po resecie błąd występuje nadal Flavius jesteś w stanie opisać czynnoś zrobienia tego pliku z flasha10q krok po kroku będe wdzięczny EDYCJA: chyba zrobilem tak jak było podane na tej stronce od Ciebie tylko analogicznie jak pisałeś w wow64 z kopii więc robię restart kompa i zobaczymy nic już nie rozumiem plik jest i dalej to samo a może ma być flash10.ocx? Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Uparte - wobec tego proponuję wykonać log w Process Monitor http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896645 Uruchom PM,wykonaj jeszcze raz akcję która zwraca ten błąd,zapisz log w PM w formacie *.PML ,spakuj go i shostuj.Dostarcz też loga z OTL (przyklejone) Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Uparte - wobec tego proponuję wykonać log w Process Monitor http://technet.micro...ernals/bb896645 Uruchom PM,wykonaj jeszcze raz akcję która zwraca ten błąd,zapisz log w PM w formacie *.PML ,spakuj go i shostuj.Dostarcz też loga z OTL (przyklejone) uruchom PM prawy przycisk mysz? zapisz log w PM nigdy tego nie robiłem shostować to mam np na wklej.org ? Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 uruchom PM prawy przycisk mysz? zapisz log w PM nigdy tego nie robiłem shostować to mam np na wklej.org ? PM jet dość prosty w uzyciu File>>Save i następnie zostaniesz zapytany o format wybierasz *.PML ,ten log jest spory więc shostuj go najlepiej na rapidshare.com Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 PM jet dość prosty w uzyciu File>>Save i następnie zostaniesz zapytany o format wybierasz *.PML ,ten log jest spory więc shostuj go najlepiej na rapidshare.com czyli jak rozumiem mam uruchomić ta aplikacje bo już ją wypakowałem nazywa się Procmon.exe jako administrator i potem wywołać ten bład co mi wyskakuje czy tak? ten OTL już chodzi ok 20 min ciekawe kiedy zakończy...... Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 czyli jak rozumiem mam uruchomić ta aplikacje bo już ją wypakowałem nazywa się Procmon.exe jako administrator i potem wywołać ten bład co mi wyskakuje czy tak? Tak musisz teraz uruchomić Procmon,wywołać ten błąd i następnie wykonać log w Procmon,kiedy plik będzie gotowy to spakuj go w *.rar albo w 7-zip żeby był mniejszy i szybciej by było go shostować. Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 proszę Logfile.rar i OTL chyba coś źle zrobiłem w tym rapidshare coś tam widać ? Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Według mnie winowajcą jest Kaspersky log4.txt Do pliku Flash10q.ocx odwołują się jedynie Kaspersky i Word.Wszystkie odwołania wykonane przez Kasperskiego zakończyły się sukcesem natomiast niektóre przez Word zakończyły się niepowodzeniem z błędem "FILE LOCKED WITH ONLY READERS".Wejdź w konfiguracje Kasperskiego i poszperaj w ustawieniach.Jeśli nie można bądź nie wiesz co zmienić to odinstaluj go całkowicie i popraw jeszcze narzędziem Kaspersky Removal Tool EDIT Ja podejrzewam że to może być coś z tym powiązane http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=78398 Proponuję wyłączyć ten plik ze skanowania: http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=68831&st=0&p=633369&&do=findComment&comment=633369 Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 popatrzę w ustawieniach Kis bład na szczęście nie pojawia się za każdym razem no cóż dzieki za czas nie chcę kasować mojego KIS dopiero co kupiłem licencje mam jeszcze ponad 300 dni szkoda by było Odnośnik do komentarza
jarecki007 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Przepraszam za długą przerwę, więc wyłączyłem te plik ze skanowania KIS i jest spokuj dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam Jarek Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi