deyvis018 Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Witam, dzisiaj robiłem formata komputera, wszystko ładnie pięknie, instaluje programy po kolei, otwieram przegladarke i patrze strona startowa z google to na jakies qooqle sie zmienila i jak zmienie w ustawieniach to po jakims czasie znowu sie pojawia :/ bardzo was prosze o pomoc, ja jestem zielony w takich sprawach ! załączam logi z OTL'a Extras OTL Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 dzisiaj robiłem formata komputera, wszystko ładnie pięknie, instaluje programy po kolei, otwieram przegladarke Czy po formacie był uruchamiany jakiś materiał filmowy pobrany wcześniej z torrent, który zażądał "kodeka"? Albo może instalacja kodeków pobranych z torrent a nie ze strony domowej? W taki sposób łapie się Qooqlle.... Widzę w logu montaż dwóch paczek kodeków (Win7codecs i K-Lite Codec Pack) - skąd je pobierałeś? Przechodząc do usuwania infekcji: 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\ProgramData\GProton.exe C:\Users\Dawid\AppData\Local\searchplugins C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6gfywidt.default\searchplugins\search.xml :Reg [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "GProton"=- [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" :OTL FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://www.qooqlle.com/" :Commands [emptyflash] [emptytemp] Rozpocznij usuwanie przyciskiem Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i otrzymasz z tego działania log. 2. Wygeneruj nowy log z OTL opcją Skanuj. Dołącz także ten powstały z usuwania w punkcie 1. . Odnośnik do komentarza