kris Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam mam problem z qooqlle.Jest to nachalna i ciągle pojawiająca sie stronka,czytałem o tym duzo w necie i na forum i potrzebne do tego jest jakiś skrypt OTL.Czy mógłby ktos mi pomóc z tym problem ? Bo gdzies wyczytałem,że na kazdego kompa musi być inny skrypt i nie kazdy lepszy pasuje :/ Bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Proszę się otrząsnąć i popatrzyć gdzie zakładasz temat. Przenoszę z działu Windows 7 do działu Malware. Po drugie, przeczytaj zasady działu: KLIK. Jeśli nie podasz logów, nie jest możliwe żadne usuwanie. Odnośnik do komentarza
kris Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 A mógłbyś mi powiedzieć czym zrobić te logi itp.... Nie znam się na tym za bardzo Sory,że pomyliłem dział.Mam windows 7,64 bitowy. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy ty nie widzisz tematów przyklejonych na forum? Masz tam wszystko opisane. Prosze wykonać logi z OTL: KLIK Odnośnik do komentarza
kris Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ok,zrobiłem to o co prosiłeś. Mam nadzieję,że to pomoże. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza