hcmateusz Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Mam identyczny problem: https://www.fixitpc.pl/topic/4052-qooqle-problem/. Od jakiegoś czasu w przeglądarce internetowej chrome jako stronę główną mam qooqle.com czy jakoś tak... po wyłączeniu przeglądarki ekran ciemnieje na jakieś 3-4 sec po czym wraca do normy z włączoną przeglądarką i ustawioną stroną qooqle.com. Żaden antywirus, które akurat mam pod ręką czyli nod32, kaspersky oraz avast nie wskazują na zarażenie. Załączam log z OTL i z góry naprawdę dziękuję za pomoc. W sumie nie widzę żeby załączyło więc na wszelki wypadek: http://wklej.org/id/531832/ OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) Zabrakło drugiego loga z OTL - extras.txt. Podczas skanu opcja "Rejestr - skan dodatkowy" ma być zaznaczona na "Użyj filtrowania" Pamiętaj o tym w następnym poście. 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :Files C:\ProgramData\jushed.exe C:\ProgramData\nircmd.exe C:\ProgramData\timerxfile C:\ProgramData\datesavefile C:\ProgramData\varsavefile C:\ProgramData\operaprefs.ini :Reg [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "jushed"=- :Commands [emptyflash] [emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Odinstaluj pasek sponsoringowy DAEMON Tools Toolbar 3. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez picasso 19.06.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi