grzegorz31 Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam, jak w temacie mam problem z qooqlle, a oto log z ots OTS.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 1. Uruchom OTS i w oknie Paste Fix Here wklej: [Registry - Safe List] < FireFox Settings [Prefs.js] > -> C:\Users\MOJ\AppData\Roaming\Mozilla\FireFox\Profiles\011sohvx.default\prefs.js YN -> browser.search.selectedEngine -> "qooqlle" YN -> browser.startup.homepage -> "http://www.qooqlle.com/" < FireFox SearchPlugins [user Folders] > -> YN -> search.xml -> C:\Users\MOJ\AppData\Roaming\Mozilla\FireFox\Profiles\011sohvx.default\searchplugins\search.xml < Run [HKEY_LOCAL_MACHINE\] > -> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run YN -> "csrs" -> C:\ProgramData\csrs.exe [%ALLUSERSPROFILE%\csrs.exe] YN -> "svhost" -> C:\Program Files\Common Files\svhost.exe [%COMMONPROGRAMFILES%\svhost.exe] YN -> "winlogon" -> C:\ProgramData\winloqon.exe [%ALLUSERSPROFILE%\winloqon.exe] [Files/Folders - Modified Within 30 Days] NY -> csrs.exe -> C:\ProgramData\csrs.exe NY -> winloqon.exe -> C:\ProgramData\winloqon.exe NY -> svhost.exe -> C:\Program Files\Common Files\svhost.exe [Custom Items] :Files C:\Users\MOJ\AppData\Local\searchplugins :Reg [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" [Empty Temp Folders] [EmptyFlash] Rozpocznij usuwanie przyciskiem Run Fix. Po restarcie komputera zostanie podany log. 2. Przejdź do apletu usuwania programów i odinstaluj zbędny mipony-plugin Toolbar 3. Prezentujesz log z OTS powstały z usuwania. Odnośnik do komentarza
grzegorz31 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Wielkie dzięki działa P.S. Jak się mogę odwdzięczyć? OTS.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Co prawda to nie jest ten log, który chciałem zobaczyć (miał być z usuwania a nie z ponownego skanu), ale wszystko się wykonało. Zrób jeszcze to co poniżej: 1. Użyj opcji CleanUp z OTS. 2. Przeskanuj sie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware 3. Zaktualizuj obowiązkowo oprogramowanie - Windows 7 Service Pack 1 + Internet Explorer 9 oraz Avast 6 4. Wyzeruj stan przywracania systemu: KLIK Odnośnik do komentarza
grzegorz31 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Wszystko gra, jeszcze raz Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi