Mixon Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam. Próbowałem w dokumencie stworzyć spis treści. Chciałbym, aby po kliknięciu na wybrany tekst, przeniosło mnie do innej strony (wybranej przeze mnie). Próbowałem wykorzystać do tego hiperłącze, ale gdy kliknę na "miejsce w tym dokumencie", wyskakują tam 3 opcje (Góra dokumentu ; nagłówki ; zakładki). Tylko nie wiem, jak stworzyć te zakładki, czy nagłówki.... Czy w ogóle jest to możliwe? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Która to wersja pakietu MS Office? Odnośnik do komentarza
Mixon Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Która to wersja pakietu MS Office? Mam 2 komputery... Na jednym 2003, na 2 2007... @Edit: Udało się! Wystarczyło dodać nagłówek nie poprzez Widok -> Nagłówek i Stopka, a poprzez zmienienie stylu pisma na nagłówek. Przy dodawaniu hiperłącza w "dziale" NAGŁÓWKI możemy znaleźć nasz napisany przez nas tekst. Kilka, może kilkadziesiąt chwil i odnalazłem to, czego szukałem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi