Skocz do zawartości

Problem z CCC


tomcio

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

jak?

W eksploratorze znajdujesz to:

 

Klikasz na folderze Logs i trzymając wciśnięty przycisk lewej myszki przeciągasz na wolne miejsce na pulpicie.

Zwalniasz myszkę i czekasz jak pojawi Ci się ikonka z folderem Logs na pulpicie.

Dalsze działania z zipowaniem jak w poprzednich postach innych userów.

 

EDIT

 

Mam dwie wątpliwości:

- Nie znając takich podstwowych rzeczy nie poradzisz sobie z tym co masz zrobić dalej

- Robisz sobie żarty na forum

Odnośnik do komentarza

Mam dwie wątpliwości:

- Nie znając takich podstwowych rzeczy nie poradzisz sobie z tym co masz zrobić dalej

- Robisz sobie żarty na forum

 

Nie robie zadnych zartow,a jesli mowisz o podstawowych rzeczach to co ja mam zrobic ,jesli nawet robie to co TY napisales nie dziala,przeciagnalem plik na pulpit i co!Nie mam pozwolenia na ten manewr

 

 

No np skopiuj ten CBS.log na pulpit i go spakuj

 

nie mam go,jest tylko CBS

Odnośnik do komentarza

nie mam go,jest tylko CBS

To jest właśnie CBS.log tylko ty źle go widzisz poniewasz używasz systemowego explorera a on domyślnie wyłączone pokazywanie znanych rozszerzeń (między innymi dotyczy to też *.log) ,najlepiej tę opcję włączyć Panel Sterowania>>Opcje Folderów>>Widok :odptaszkować "Ukryj rozszerzenia znanych plików"

 

Inne rozwiazanie które ja preferuję to użyć jakiegoś dobrego menadżera plików np TC z darmów też masz wybór np FreeCommander - takie menadżery pokazują wszystko bezwzględnie niezależnie od ustawień systemu.

 

Co do folderu Logs przeniesieniem go na pulpit: prawoklik na folder i wybierz opcję "kopiuj",następnie prawoklik na pulpucie w dowolnie pustym obszarze i wybierz opcję "Wklej" - no to zawsze zadziała

 

Możesz też w tym celu uzyć jakiegoś menadżera plików ,przynajmniej kompresor zwykłego ZIP posiada tylko taki menadżer tylko uruchom w trybie admina (prawoklik na ikonę programu i wybierz "Uruchom jako administrator")

Odnośnik do komentarza

 

To nie jest są pliki dziennika zdarzeń tylko skróty do nich :angry: - nieprzydatne. Jaja sobie robisz? Ponadto nie nie dostarczyłeś raportu SMART z dysku jakimś narzędziem (post 24) CrystallDiskInfo lub MHDD albo narzędziem producenta (masz wybór). Jeśli jednak to nie są jaja tylko twoja psychika dla której kontakt z komputerem to bliskie spotkanie III stopnia to poproś kogoś o pomoc aby ci pomógł wykonać prawidłowo żądane zadania albo skontaktuj się z supportem MS.

Odnośnik do komentarza

W zalaczeniu przesylam raprort:

 

Czekam na resztę - co do raportu SMART - HD Tune nie pokazuje wszystkich sekcji - zresztą masz też według mnie nieprawidłową wartość w sekcji C7 - powinno być 0 - nie wiem czemu to narzędzie twierdzi że to jest OK,wyglada żę masz problem z kablami.Dokonaj ponownie weryfikacji SMART dokładniejszym narzędziem - albo MHDD (wspomniany wyżej) albo narzędziem producenta Drive Fitness test http://www.hitachigst.com/support/downloads/

Odnośnik do komentarza

@tomcio

 

Masz zrobić tak:

1. Wchodzisz do katalogu C:\Windows\Logs\CBS, na pliku CBS.log klikasz prawą myszką i wybierasz Kopiuj.

2. Przechodzisz na pulpit, klikasz prawą myszką i wybierasz Wklej.

3. Pojawi Ci się ikonka pliku CBS.log (lub CBS). To jest jeden plik.

4. Klikasz prawą myszką na tej ikonce i wybierasz 7zip -> Dodaj do archiwum.

5. Pojawi się ikonka ze spakowanym plikiem i ten plik masz shostować i podać linka do niego.

 

6. Wchodzisz do katalogu C:\Windows\System32\winevt i na katalogu Logs klikasz prawą myszką i wybierasz Kopiuj.

7. Dalsze działania tak jak w p. 2,3,4,5 z tą różnicą, że to będzie ikona Logs oraz Logs.7z.To jest cały katalog z dużą ilością plików.

Odnośnik do komentarza

Panie Wieslawie! Z kopiowaniem plikow nie mam/chyba/problemow,ale jest taki oto mankament:

W folderze CBS, pliku nie mozna otworzyc,jest zapisany z ikonka Adobe Reader a Adobe Reader pokazuje komunikat o bledzie podczas otwierania dokumentu- brak dostepu,

jesli chodzi o katalog logs,to nie mozna otworzyc zawartosci - MMC could not create the snap-in.The snap-in might not have been installed correctly.Name:Event Viewer.

Tak ze mysle ze cos jest zle ustawione lub wyrzucony jaks klucz,moze to wszystko razem soprawia,ze pojawily sie takie problemy.

Odnośnik do komentarza

W folderze CBS, pliku nie mozna otworzyc,jest zapisany z ikonka Adobe Reader a Adobe Reader pokazuje komunikat o bledzie podczas otwierania dokumentu- brak dostepu,

NIE KAZAŁEM Ci otwierać. Masz tylko kliknąć prawą myszką i wybrać z podmenu - KOPIUJ!!!

Problem z ikoną Adobe Reader jest wtórny - masz coś zrąbane w systemie.

 

jesli chodzi o katalog logs,to nie mozna otworzyc zawartosci

 

Jak wyżej. Nie wchdzisz do tego katalogu!!!!

Masz tylko kliknąć prawą myszką na nazwie tego katalogu i wybrać - Kopiuj.

 

Zakładam, że nie masz kogo poprosić o pomoc.

Odnośnik do komentarza

 

Znowu coś namieszałeś.Wyglada jakbyś usunął zlinkowany plik - popraw to.

 

Co do przestawionych logów z dziennika zdarzeń to jest pełno błędów 0xe0434f4d przy uruchomieniu wielu różnych aplikacji (w tym CCC) - wygląda jakby tu był jakiś globalny problem z COM - brak w sieci klarownych informacji na ten temat. Pomijam raporty dot błędów CCC lub komponentów stowarzyszonych.Niektórzy spekulują że błąd ten może być spowodowany problemami sprzętowymi - co w twoim przypadku może być możliwe ponieważ błąd "XXX has stopped working" masz też w trybie awaryjnym co sam pisałeś a co w żadnym wypadku nie powinno się zdarzyć.Innych jakiś tu błędów z systemem nie widzę więc chyba jest w porządku (plik CBS.log jest potrzebny).Przypominam że ciągle obowiązuje cię moja prośba o ponownej weryfikacji SMART jakimś nowszym narzędziem żeby była całkowita pewność że jest tu problem z kablem (post 36,ten HD Tune który uzywasz to jakaś stara wersja)

Odnośnik do komentarza

@tomcio

 

Chodzi o obrazek SMART dysku zrobiony innym programem. Pisałem Ci szereg informacji na PW ale ich nie czytałeś.

W poście #35 w sekcji C7 masz wartość 7. To sugeruje wątpliwe połączenie kabla sygnałowego między płytą a dyskiem.

Taki fakt może być powodem Twoich innych problemów.

 

Pokaż SMARTA np z CrystalDiskInfo aby sprawdzić czy on również to wykaże. Wcześniej nic nie kombinuj z kablem.

Odnośnik do komentarza

Na stronie http://crystalmark.info/?lang=en jest nowsza wersja 4.0.0.

 

Wymień kabel SATA lub dokładnie sprawdź czy przypadkiem nie jest wetknięty niedokładnie w gnieździe dysku lub płyty.

Dokładnie sprawdź stan wtyków tego kabla oraz gniazd.

 

Sprawdź ułożenie kabla wewnątrz kompa (czy nie jest związany, zaplątany, zwinięty w pętelkę itp).

Powinien być ewentualnie ułożony w kształcie litery S bez skręceń.

 

W jakim trybie ustawiony jest w BIOS kontroler tego dysku (IDE czy AHCI)?

 

Pokaż obrazek z Menadżera Urządzeń z rozwiniętymi gałęziami - kontrolery dysków (tak aby ten dysk był widoczny) dla dwóch typów widoku - normalny i według połączeń.

Pokaż obrazek z zarządzania dyskami.

 

Po tych informacjach dalsze działania mogą być realizowane w nawiązaniu do:

 

Cytat z posta @Flaviusa:

 

Co do przestawionych logów z dziennika zdarzeń to jest pełno błędów 0xe0434f4d przy uruchomieniu wielu różnych aplikacji (w tym CCC) - wygląda jakby tu był jakiś globalny problem z COM - brak w sieci klarownych informacji na ten temat.

 

BTW

Pytanie do innych Userów.

 

Czy parametr C7 jest określany tylko w trakcie sesji programu diagnostycznego czy dotyczy całego czasu żywotności dysku?

Mam wątpliwości. Jeżeli to dotyczy tylko sesji to jest on bardzo ważny i powinien być krytyczny. :confused:

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...