Flavius Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zaczalem od najlatwiejszego,i mamy problem w logs/CBS/CBS.log,teraz musze jakos to zzipowac No np skopiuj ten CBS.log na pulpit i go spakuj Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 jak? W eksploratorze znajdujesz to: Klikasz na folderze Logs i trzymając wciśnięty przycisk lewej myszki przeciągasz na wolne miejsce na pulpicie. Zwalniasz myszkę i czekasz jak pojawi Ci się ikonka z folderem Logs na pulpicie. Dalsze działania z zipowaniem jak w poprzednich postach innych userów. EDIT Mam dwie wątpliwości: - Nie znając takich podstwowych rzeczy nie poradzisz sobie z tym co masz zrobić dalej - Robisz sobie żarty na forum Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Mam dwie wątpliwości: - Nie znając takich podstwowych rzeczy nie poradzisz sobie z tym co masz zrobić dalej - Robisz sobie żarty na forum Nie robie zadnych zartow,a jesli mowisz o podstawowych rzeczach to co ja mam zrobic ,jesli nawet robie to co TY napisales nie dziala,przeciagnalem plik na pulpit i co!Nie mam pozwolenia na ten manewr No np skopiuj ten CBS.log na pulpit i go spakuj nie mam go,jest tylko CBS Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 nie mam go,jest tylko CBS To jest właśnie CBS.log tylko ty źle go widzisz poniewasz używasz systemowego explorera a on domyślnie wyłączone pokazywanie znanych rozszerzeń (między innymi dotyczy to też *.log) ,najlepiej tę opcję włączyć Panel Sterowania>>Opcje Folderów>>Widok :odptaszkować "Ukryj rozszerzenia znanych plików" Inne rozwiazanie które ja preferuję to użyć jakiegoś dobrego menadżera plików np TC z darmów też masz wybór np FreeCommander - takie menadżery pokazują wszystko bezwzględnie niezależnie od ustawień systemu. Co do folderu Logs przeniesieniem go na pulpit: prawoklik na folder i wybierz opcję "kopiuj",następnie prawoklik na pulpucie w dowolnie pustym obszarze i wybierz opcję "Wklej" - no to zawsze zadziała Możesz też w tym celu uzyć jakiegoś menadżera plików ,przynajmniej kompresor zwykłego ZIP posiada tylko taki menadżer tylko uruchom w trybie admina (prawoklik na ikonę programu i wybierz "Uruchom jako administrator") Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 http://www.speedysha...992104/press.7z Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 http://www.speedysha...992104/press.7z To nie jest są pliki dziennika zdarzeń tylko skróty do nich - nieprzydatne. Jaja sobie robisz? Ponadto nie nie dostarczyłeś raportu SMART z dysku jakimś narzędziem (post 24) CrystallDiskInfo lub MHDD albo narzędziem producenta (masz wybór). Jeśli jednak to nie są jaja tylko twoja psychika dla której kontakt z komputerem to bliskie spotkanie III stopnia to poproś kogoś o pomoc aby ci pomógł wykonać prawidłowo żądane zadania albo skontaktuj się z supportem MS. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Nie sa Jaja,poprostu mam za malo wiedzy jesli chodzi o korzystanie z takich programow jak 7-Zip czy podobnych, jak i przy obrobce plikow,tak ze jesli kogos wnerwilem to przepraszam,postaram sie dowiedziec jak wykonac zadania i powroce Tu.W zalaczeniu przesylam raprort: Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 W zalaczeniu przesylam raprort: Czekam na resztę - co do raportu SMART - HD Tune nie pokazuje wszystkich sekcji - zresztą masz też według mnie nieprawidłową wartość w sekcji C7 - powinno być 0 - nie wiem czemu to narzędzie twierdzi że to jest OK,wyglada żę masz problem z kablami.Dokonaj ponownie weryfikacji SMART dokładniejszym narzędziem - albo MHDD (wspomniany wyżej) albo narzędziem producenta Drive Fitness test http://www.hitachigst.com/support/downloads/ Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 @tomcio Masz zrobić tak: 1. Wchodzisz do katalogu C:\Windows\Logs\CBS, na pliku CBS.log klikasz prawą myszką i wybierasz Kopiuj. 2. Przechodzisz na pulpit, klikasz prawą myszką i wybierasz Wklej. 3. Pojawi Ci się ikonka pliku CBS.log (lub CBS). To jest jeden plik. 4. Klikasz prawą myszką na tej ikonce i wybierasz 7zip -> Dodaj do archiwum. 5. Pojawi się ikonka ze spakowanym plikiem i ten plik masz shostować i podać linka do niego. 6. Wchodzisz do katalogu C:\Windows\System32\winevt i na katalogu Logs klikasz prawą myszką i wybierasz Kopiuj. 7. Dalsze działania tak jak w p. 2,3,4,5 z tą różnicą, że to będzie ikona Logs oraz Logs.7z.To jest cały katalog z dużą ilością plików. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Panie Wieslawie! Z kopiowaniem plikow nie mam/chyba/problemow,ale jest taki oto mankament: W folderze CBS, pliku nie mozna otworzyc,jest zapisany z ikonka Adobe Reader a Adobe Reader pokazuje komunikat o bledzie podczas otwierania dokumentu- brak dostepu, jesli chodzi o katalog logs,to nie mozna otworzyc zawartosci - MMC could not create the snap-in.The snap-in might not have been installed correctly.Name:Event Viewer. Tak ze mysle ze cos jest zle ustawione lub wyrzucony jaks klucz,moze to wszystko razem soprawia,ze pojawily sie takie problemy. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 W folderze CBS, pliku nie mozna otworzyc,jest zapisany z ikonka Adobe Reader a Adobe Reader pokazuje komunikat o bledzie podczas otwierania dokumentu- brak dostepu, NIE KAZAŁEM Ci otwierać. Masz tylko kliknąć prawą myszką i wybrać z podmenu - KOPIUJ!!! Problem z ikoną Adobe Reader jest wtórny - masz coś zrąbane w systemie. jesli chodzi o katalog logs,to nie mozna otworzyc zawartosci Jak wyżej. Nie wchdzisz do tego katalogu!!!! Masz tylko kliknąć prawą myszką na nazwie tego katalogu i wybrać - Kopiuj. Zakładam, że nie masz kogo poprosić o pomoc. Odnośnik do komentarza
Anonim3 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Masz tylko kliknąć prawą myszką może tego nie rozumiesz? To taki skrót myślowy, a tu chodzi o prawy klawisz myszki nie lewy jak standardowo się używa tylko prawy, wtedy otwiera się podmenu, o którym mowa. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) Zakładam, że nie masz kogo poprosić o pomoc. Nie mam ale zrobilem w/g instrukcji http://www.speedysha...8019711/Logs.7z http://www.speedysha...28059768/CBS.7z Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez picasso Posty połączone. //picasso Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 http://www.speedysha...28059768/CBS.7z Znowu coś namieszałeś.Wyglada jakbyś usunął zlinkowany plik - popraw to. Co do przestawionych logów z dziennika zdarzeń to jest pełno błędów 0xe0434f4d przy uruchomieniu wielu różnych aplikacji (w tym CCC) - wygląda jakby tu był jakiś globalny problem z COM - brak w sieci klarownych informacji na ten temat. Pomijam raporty dot błędów CCC lub komponentów stowarzyszonych.Niektórzy spekulują że błąd ten może być spowodowany problemami sprzętowymi - co w twoim przypadku może być możliwe ponieważ błąd "XXX has stopped working" masz też w trybie awaryjnym co sam pisałeś a co w żadnym wypadku nie powinno się zdarzyć.Innych jakiś tu błędów z systemem nie widzę więc chyba jest w porządku (plik CBS.log jest potrzebny).Przypominam że ciągle obowiązuje cię moja prośba o ponownej weryfikacji SMART jakimś nowszym narzędziem żeby była całkowita pewność że jest tu problem z kablem (post 36,ten HD Tune który uzywasz to jakaś stara wersja) Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Znowu coś namieszałeś.Wyglada jakbyś usunął zlinkowany plik - popraw to. Teraz powinno byc dobrzehttp://www.speedysha...28062814/CBS.7z Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Teraz powinno byc dobrze Jest kilka błędów w logu ale jeśli nie masz problemów z aktualizacją systemu (SP2 jest zainstalowany ,problemów z aktualizacjami nie zgłaszasz) to te błądy są ignorowalne w twoim przypadku.Więc pozostaje jeszcze ponowna weryfikacja SMART... Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 @tomcio Chodzi o obrazek SMART dysku zrobiony innym programem. Pisałem Ci szereg informacji na PW ale ich nie czytałeś. W poście #35 w sekcji C7 masz wartość 7. To sugeruje wątpliwe połączenie kabla sygnałowego między płytą a dyskiem. Taki fakt może być powodem Twoich innych problemów. Pokaż SMARTA np z CrystalDiskInfo aby sprawdzić czy on również to wykaże. Wcześniej nic nie kombinuj z kablem. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Pokaż SMARTA np z CrystalDiskInfo aby sprawdzić czy on również to wykaże. Wcześniej nic nie kombinuj z kablem. Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 No to rzeczywiście jest tu problem z kablem - będzie trzeba go wymienić.Niektóre narzędzia (tak jak tutaj crystalDiskInfo) nie kwalifikują jako błędu pewnie dlatego bo to nie jest uszkodzenie fizyczne dysku jako takie,ale już np. inne narzędzia choćby HD Tune 4.0 i wyższe już tak. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Niektóre narzędzia (tak jak tutaj crystalDiskInfo) nie kwalifikują jako błędu pewnie dlatego bo to nie jest uszkodzenie fizyczne dysku jako takie,ale już np. inne narzędzia choćby HD Tune 4.0 i wyższe już tak. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Na stronie http://crystalmark.info/?lang=en jest nowsza wersja 4.0.0. Wymień kabel SATA lub dokładnie sprawdź czy przypadkiem nie jest wetknięty niedokładnie w gnieździe dysku lub płyty. Dokładnie sprawdź stan wtyków tego kabla oraz gniazd. Sprawdź ułożenie kabla wewnątrz kompa (czy nie jest związany, zaplątany, zwinięty w pętelkę itp). Powinien być ewentualnie ułożony w kształcie litery S bez skręceń. W jakim trybie ustawiony jest w BIOS kontroler tego dysku (IDE czy AHCI)? Pokaż obrazek z Menadżera Urządzeń z rozwiniętymi gałęziami - kontrolery dysków (tak aby ten dysk był widoczny) dla dwóch typów widoku - normalny i według połączeń. Pokaż obrazek z zarządzania dyskami. Po tych informacjach dalsze działania mogą być realizowane w nawiązaniu do: Cytat z posta @Flaviusa: Co do przestawionych logów z dziennika zdarzeń to jest pełno błędów 0xe0434f4d przy uruchomieniu wielu różnych aplikacji (w tym CCC) - wygląda jakby tu był jakiś globalny problem z COM - brak w sieci klarownych informacji na ten temat. BTW Pytanie do innych Userów. Czy parametr C7 jest określany tylko w trakcie sesji programu diagnostycznego czy dotyczy całego czasu żywotności dysku? Mam wątpliwości. Jeżeli to dotyczy tylko sesji to jest on bardzo ważny i powinien być krytyczny. Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Kabel sprwadzilem,wizualnie wyglada wszystko w porzadku.Zalaczam obrazki: Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Kabel sprwadzilem,wizualnie wyglada wszystko w porzadku.Zalaczam obrazki: Mimo wszystko wymień ten kabel i dopiero wtedy dokonaj ponownej diagnostyki SMART (obojętnie czym) i i ponawiam pytanie z posta @wieslawa531 W jakim trybie ustawiony jest w BIOS kontroler tego dysku (IDE czy AHCI)? Odnośnik do komentarza
tomcio Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 i ponawiam pytanie z posta @wieslawa531 IDE Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Czy wymieniłeś kabel, poprawiałeś połączenia metodą odłączenia i ponownego podłączenia? Jeżeli tak to zrób ponownie Smarta programem HdTune Pro (z posta #49) i sprawdź czy wartość parametru C7 jest różna od 0. Podaj tą wartość. Dodatkowo pobierz HWInfo32 i pokaż obrazek z System Summary. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi