Skocz do zawartości

Kaspersky Rescue Disk - Nie można utworzyć pliku iso


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Przyznam szczerze,że nie spotkałem się z takim problemem, w sumie nie używałem nigdy w pakiecie Rescue Disk , był dla mnie zbędny więc nie znając mechanizmu działania tego narzędzia nie jestem w stanie Ci pomóc. Jeśli znasz podstawy angielskiego jak nie tłumacz przez translator wejdź na oficjalne forum Kaspra załóż temat , tam znający userzy Kaspra od podszewki Ci pomogą .

 

Tutaj w dziale Kaspra Internet Security & Antivirus : http://forum.kaspersky.com/index.php?showforum=4

 

Można zawsze czekać na osobę z tego forum co używa Kaspra i tego narzędzia , ale do tego czasu spróbuj zgłosić to do wyjścia czyli forum Kaspra :)

 

Strzelając może być to bug, jakieś komplikacje z systemem itp. Mówisz,że aktualizujesz wersje tego Kasperskyego Resue Disk. Nie możesz cofnąć do wcześniejszej wersji podobnie jak w przypadku baz antywirusowych?

 

Wersja 10.0.29.2 jest najnowszą wersją teraz dopiero co wyszła? Może niedopracowana jest i trzeba poczekać na nowy build czy doinstalowany patch do KISA. Co system, konfigurację program zachowuje się inaczej, u jednego nie obciąża , nie wykrzacza się , a u innego występują tego typu problemy . Zgłoś ten problem do supportu , z analizują go i jak bd potrzeba dodadzą łatkę czy coś doradzą, szkoda czasu na gdybanie .

 

Edit:

 

Tu masz specjalny dział poświęcony Kasperskyemu Rescue Disk 10 : http://forum.kaspersky.com/index.php?showforum=159

 

Jak widać po tematach są zgłaszane bugi , problemy przez beta testerów czy zwykłych userów .

Odnośnik do komentarza

Hmm... używam KIS-a cały czas ale nie byłem nigdy zmuszony do korzystania z Kreatora tworzenia dysku ratunkowego :blink:

Na próbę właśnie pobieram .iso 199,4MB z serwera Kaspersky Lab. Idzie całkiem nieźle. Po pobraniu następuje aktualizacja obrazu dysku [bazy danych i plików konfiguracyjnych]. Niestety wywalił po jakimś czasie błąd. Więc zrezygnowałem z dalszej "walki" :P Tak jak pisze LikwidatoR można zgłosić buga na Kaspersky Lab.

B)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...