Vieslav Opublikowano Piątek o 09:40 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:40 Witam, Na moim komputerze w pracy od czasu do czasu zawiesza się całkowicie komputer podczas pracy i jedyną opcją na odblokowanie go to restart, nie wiem dlaczego tak się dzieje, podejrzewam powolne umieranie dysku twardego - tylko nie wiem jak to sprawdzić. W załączniku dołączam logi. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Sobota o 04:03 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 04:03 Pobierz darmowy program Crystal Disko Info, możesz pobrać wersję do instalacji lub przenośną. Po uruchomieniu programu, powiększ jego okno, tak aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku twardego. Zrób screen tego okna i pokaż je na forum. Zobaczymy w jakim stanie masz dysk twardy. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate: Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-2458606494-2897796702-3389535095-1001\...\Run: [SmartRAM] => "D:\PROGRAMY\ASC\Advanced SystemCare\Suo10_SmartRAM.exe" /m (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-2458606494-2897796702-3389535095-1001\...\Policies\Explorer: [NolowDiskSpaceChecks] 1 Task: {94111EB2-0934-4162-B204-54FCD2D4E623} - System32\Tasks\CreateExplorerShellUnelevatedTask => C:\Windows\explorer.exe [5960480 2025-04-23] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) Task: {91939A1B-350C-4F72-9686-6384E6B71315} - System32\Tasks\Mozilla\Firefox Default Browser Agent 57E06CE4699630D => D:\PROGRAMY\Firefox64\default-browser-agent.exe [34880 2025-04-16] (Mozilla Corporation -> Mozilla Foundation) <==== UWAGA FCheck: C:\WINDOWS\SysWOW64\version_IObitDel.dll [2024-08-21] <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder) C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk C:\Users\Andrzej K\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk C:\Users\MSSQLSERVER\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk C:\Users\A101\Favorites\AmazonBrowserBar.url CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2458606494-2897796702-3389535095-1001_Classes\CLSID\{75354390-36d0-51ee-3310-76a90d52e81c}\localserver32 -> "D:\PROGRAMY\DiskDrill\DD.exe" -ToastActivated => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku FirewallRules: [{B1646EAE-1601-4633-BB24-00BEBBBCD185}] => (Allow) D:\PROGRAMY\Firefox64\firefox.exe (Mozilla Corporation -> Mozilla Corporation) FirewallRules: [{C3B50FD0-0EB0-49B8-8D79-3D313F57A758}] => (Allow) D:\programy\andwon\wondershare\dr.fone data recovery\drfonetoolkit.exe => Brak pliku FirewallRules: [{69512A72-3551-4C3C-A4F4-AB339603CBBB}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\android-data-recovery_11724238548029627001.exe => Brak pliku FirewallRules: [{C43B58C7-E5A1-451B-BA80-8D6A92EA4D92}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\android-data-recovery_11724238548029627001.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{D79C292A-C028-4859-8580-E361DEBE62B4}D:\programy\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe] => (Allow) D:\programy\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{EE48E2E1-9769-493B-9F2E-FAB39463A70A}D:\programy\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe] => (Allow) D:\programy\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{EA7A0B6C-2F93-4C7D-B9A4-546D23DE6E85}C:\users\a101\downloads\platform-tools-latest-windows\platform-tools\adb.exe] => (Allow) C:\users\a101\downloads\platform-tools-latest-windows\platform-tools\adb.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{78CAA928-FC81-4EE2-9821-F200C11B3BD9}C:\users\a101\downloads\platform-tools-latest-windows\platform-tools\adb.exe] => (Allow) C:\users\a101\downloads\platform-tools-latest-windows\platform-tools\adb.exe => Brak pliku FirewallRules: [{2E27440A-441F-4BAA-9672-93221E466A0B}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\reiboot_11724247519464345302.exe => Brak pliku FirewallRules: [{973E5FB5-460B-4969-B1E7-4EEC303F8D3F}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\reiboot_11724247519464345302.exe => Brak pliku FirewallRules: [{EB96F41B-E335-44ED-BE96-E83DFE6C2B91}] => (Allow) D:\programy\szit\wondershare\dr.fone - data recovery (ios)\drfonetoolkit.exe => Brak pliku FirewallRules: [{E58C8A9E-E22E-4043-AAF6-CEF5FB06CE00}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\android-data-recovery_11724238998092929199.exe => Brak pliku FirewallRules: [{83A67D5C-0842-41FA-8120-29AA6D210B7D}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\android-data-recovery_11724238998092929199.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{C2004838-C35D-4368-806C-E4A75B9DAB01}C:\program files (x86)\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{465E0115-8BED-4857-BA1C-CF250B76C93E}C:\program files (x86)\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\ultfone\ultfone android data recovery\android data recovery.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6D917848-91AF-404D-B66B-1F378556A217}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\AnyDesk_Custom_Client.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8DFEDF4E-D9DB-478F-8CD6-386001094822}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\AnyDesk_Custom_Client.exe => Brak pliku FirewallRules: [{58E4B86F-366A-411A-92D8-48C63F8FBAEE}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\AnyDesk_Custom_Client.exe => Brak pliku FirewallRules: [{CAEBBA7D-8F14-48B4-A37A-71F5DD32AE0C}] => (Allow) C:\Users\A101\Downloads\AnyDesk_Custom_Client.exe => Brak pliku FirewallRules: [{FBF93389-B750-46E2-8830-2C126F6B299E}] => (Allow) C:\Users\A101\AppData\Local\Temp\Anydesk.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1DE16F15-DAEB-4C20-BA9C-DA53BAA4421F}] => (Allow) C:\Users\A101\AppData\Local\Temp\Anydesk.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1AD376FA-AD38-438B-87B6-7C53F1E1206B}] => (Allow) C:\Users\A101\AppData\Local\Temp\Anydesk.exe => Brak pliku FirewallRules: [{B113BB22-9258-4546-B92F-CDC7130C03F9}] => (Allow) C:\Users\A101\AppData\Local\Temp\Anydesk.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{C2418F10-D2E3-4F28-A253-B61F42EF4161}C:\program files\mozilla\mozilla vpn\mozilla vpn.exe] => (Allow) C:\program files\mozilla\mozilla vpn\mozilla vpn.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{D1CE0042-C995-42B8-933C-4939AFD5AC0E}C:\program files\mozilla\mozilla vpn\mozilla vpn.exe] => (Allow) C:\program files\mozilla\mozilla vpn\mozilla vpn.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{FABF913C-FCAF-419B-9A80-B6E66635A332}D:\programy\viwizard spotify music converter\spotify music converter.exe] => (Allow) D:\programy\viwizard spotify music converter\spotify music converter.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{C4F29C42-B428-47D2-8EA9-4DDA3D3981F6}D:\programy\viwizard spotify music converter\spotify music converter.exe] => (Allow) D:\programy\viwizard spotify music converter\spotify music converter.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{928D319C-4EA1-4175-860C-211B8B2DAE78}D:\programy\audfree spotify music converter\spotify music converter.exe] => (Allow) D:\programy\audfree spotify music converter\spotify music converter.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{5AB3F2DD-D283-41AE-ABF0-D5CD1421AB57}D:\programy\audfree spotify music converter\spotify music converter.exe] => (Allow) D:\programy\audfree spotify music converter\spotify music converter.exe => Brak pliku EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
Vieslav Opublikowano wczoraj o 06:47 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:47 Witam, w załączniku przesyłam pliki po wykonanych krokach opisanych wyżej. Fixlog.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-04-27 133702.txt Odnośnik do komentarza
Vieslav Opublikowano wczoraj o 09:01 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 09:01 Wrzucam jeszcze screeny z Crystal Disk Info Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu W "FRST" wszystko zrobione, w "Malwaresbytes" też. Dyski twarde są OK. Co do wieszania się jeszcze, to uaktualnij system, wszystkie łatki, sam system też dobrze by było uaktualnić do wersji 23H2. Dalej aktualizacja wszystkich sterowników, tu możesz je pobrać ręcznie ze strony producentów podzespołów, lub zobaczyć darmowy program do tego celu "DriverCloud" czy "Snappy Driver instaler". A co z temperaturami? Sprawdzałeś je podczas normalnej pracy i obciążenia, np. podczas gry? Zrób jeszcze naprawę bibliotek systemowych w "Wierszu poleceń", uruchom go przez naciśniecie skrótu: Win +R W pole uruchamianie wpisz "cmd" i zatwierdź "OK" lub "Enterem" na klawiaturze. Wpisz komendę, lub skopiuj i wjklej: sfc /scannow Zatwierdź "Enterem" do wykonania. Po wykonaniu naprawy wpisz jeszcze komendę lub skopiuj i wklej: DISM /online /C1eanup-1mage /RestoreHea1th Zatwierdź "Enterem". Odnośnik do komentarza
Vieslav Opublikowano 3 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Nie mogę go uaktualnić do 23H2, bo to komputer firmowy, nie ma licencji na Win11 i poza tym jest on za słaby na Win11 i nie przepuści nawet instalacji. Zaraz sprawdzę aktualizację sterowników. Temperatur nie sprawdzałem, ale zaraz je sprawdzę za pomocą np. AIDA64 i dam tutaj znać podczas zwykłej pracy - jest to komputer firmowy, więc nie ma nim żadnych gier, ani nie jest on do grania. Zrobię to co napisałem o naprawie bibliotek systemowych i dam tutaj całe info jak skończy się wszystko robić. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się