Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Wczoraj przy próbie włączenia komputera żaden z monitorów nie wykrywał sygnału. Po ok. 10 próbach komputer normalnie się włączył. Dzisiaj rano tak samo włączył się normalnie. Podejrzewam problem sprzętowy, ale prosiłbym o sprawdzenie logów.

Przeskanowałem system najpierw Malwarebytes - wykrył jeden plik, który został przeniesiony na kwarantannę.

 

Prosiłbym o sprawdzenie logów FRST.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Addition.txt FRST.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-04-20 104443.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To na bank problem sprzętowy. Żaden z monitorów? Masz podłączone dwa do komputera? Jak tak to problem z kartą grafiki raczej. Dobrze by było przeinstalować sterownik na czysto. Usunąć obecny za pomocą Display Driver Instaler i zainstalwać na czysto świeży.

Jeśli chodzi o logi, to tylko lekkie sprzątanie:

Uruchom FRST.  Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
CreateRestorePoint:
HKLM\SYSTEM\...\Terminal Server: [fDenyTSConnections] = 0 <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\local-settings.js [2016-04-04] <==== UWAGA (Linkuje do pliku *.cfg)
FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\mozilla.cfg [2018-11-02] <==== UWAGA
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
HKU\S-1-5-21-1675216149-290314415-143035960-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.x-kom.pl
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl
SearchScopes: HKLM -> {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl
SearchScopes: HKLM-x32 -> {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl
FirewallRules: [{BD2882A5-DA42-4256-9E0A-C82874AD23AE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{57EEE084-F7F0-48DE-A184-3FA8E55DC5F4}D:\cfg\ieembed.exe] => (Block) D:\cfg\ieembed.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{5F2595E9-8424-4A5C-ACAE-B25199AF594F}D:\cfg\ieembed.exe] => (Block) D:\cfg\ieembed.exe => Brak pliku
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Zauważyłem błędy w systemie spowodowane Eksplorerem, czy możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? Cy poza problemem z myszą dzieje się coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza

Dziękuję bardzo za pomoc.

 

Wklejam fixlog z FRST oraz z ADWCleaner.

 

Od momentu ostatnich problemów komputer działa poprawnie.

Do komputera są podpięte 2 monitory - jeden przez HDMI, drugi przez D-Sub. Komputer ma zintegrowaną kartę Intel UHD Graphics 630.

Będę jeszcze testować monitory, może coś z nimi jest nie tak,

 

Co do Explorera - dostałem informację od Użytkownika, że jak komputer jest dłużej włączony, to "zawiesza się" pasek menu Start (czyli Explorer).
Będę sprawę dalej monitorował.

 

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

 

Fixlog.txt AdwCleaner[S00].txt

Odnośnik do komentarza

W "FRST" wszystko zrobione. "AdwCleaner" nic nie wykrył. Co do wieszania się komputera... To pytanie, w jakim stanie jest dysk twardy jeszcze? Pokaż na forum screen z darmowego"CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...