ankietowani12 Opublikowano Niedziela o 14:40 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 14:40 Dzień dobry, Wczoraj przy próbie włączenia komputera żaden z monitorów nie wykrywał sygnału. Po ok. 10 próbach komputer normalnie się włączył. Dzisiaj rano tak samo włączył się normalnie. Podejrzewam problem sprzętowy, ale prosiłbym o sprawdzenie logów. Przeskanowałem system najpierw Malwarebytes - wykrył jeden plik, który został przeniesiony na kwarantannę. Prosiłbym o sprawdzenie logów FRST. Z góry dziękuję za pomoc. Addition.txt FRST.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-04-20 104443.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Poniedziałek o 15:09 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 15:09 To na bank problem sprzętowy. Żaden z monitorów? Masz podłączone dwa do komputera? Jak tak to problem z kartą grafiki raczej. Dobrze by było przeinstalować sterownik na czysto. Usunąć obecny za pomocą Display Driver Instaler i zainstalwać na czysto świeży. Jeśli chodzi o logi, to tylko lekkie sprzątanie: Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: HKLM\SYSTEM\...\Terminal Server: [fDenyTSConnections] = 0 <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\local-settings.js [2016-04-04] <==== UWAGA (Linkuje do pliku *.cfg) FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\mozilla.cfg [2018-11-02] <==== UWAGA ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku HKU\S-1-5-21-1675216149-290314415-143035960-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.x-kom.pl SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl SearchScopes: HKLM -> {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl SearchScopes: HKLM-x32 -> {37548E0F-C075-45CD-BACB-88C6511CEE9C} URL = hxxp://www.x-kom.pl FirewallRules: [{BD2882A5-DA42-4256-9E0A-C82874AD23AE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{57EEE084-F7F0-48DE-A184-3FA8E55DC5F4}D:\cfg\ieembed.exe] => (Block) D:\cfg\ieembed.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{5F2595E9-8424-4A5C-ACAE-B25199AF594F}D:\cfg\ieembed.exe] => (Block) D:\cfg\ieembed.exe => Brak pliku EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Zauważyłem błędy w systemie spowodowane Eksplorerem, czy możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? Cy poza problemem z myszą dzieje się coś jeszcze? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się