Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Prosiłbym o sprawdzenie logów. Problem rozpoczął się od błędu Firefox - "can't load XPCOM". Próby reinstalacji samego Firefoxa (świeża reinstalacja z usunięciem wszystkich plików) powodowały ten sam problem już podczas procesu instalacji.

Stwierdziłem, że AVAST może blokować coś, i chciałem wyłączyć na chwilę osłony. Niestety AVAST nie chciał się włączyć, tzn. włączał się przy uruchomieniu systemu i był widoczny w menedżerze zadań, ale nie dało się go otworzyć "dwuklikiem". Odinstalowanie AVASTa było problematyczne - blokowało się na 59%. Pomogła instalacja AVASTa na to co pozostało po nieudanej deinstalacji.

Prosiłbym o sprawdzenie logów, żeby wykluczyć jakąś infekcję.

 

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...