Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie rozumiem? Miałeś w serwisie laptopa i baterii Ci nie wymienił, tylko powiedział? Ummm. mam wątpliwości ze to ten problem, ale...

Na początek trzeba by było zaktualizować  system, sterowniki i BIOS do najnowszej wersji, jeśli jest dostępna nowsza.

Sterowniki BIOS znajdziesz  na stronie producenta laptopa i program "HP Support Assistant" do aktualizacji wszystkiego. Ewentualnie możesz sam wszystko pobrać, lub użyć innego narzędzia, jak np. "DriverCloud".

Co do logów, to uruchom FRST.  Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
HKU\S-1-5-21-996319670-3327461354-2099419115-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-996319670-3327461354-2099419115-1001\...\RunOnce: [Uninstall 25.010.0119.0002] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\25.010.0119.0002" [0 2025-03-02] () <==== UWAGA [zerobajtowy plik/folder]
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{30A47073-A75D-4153-AB3F-D6CCF191BC71}D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe] => (Block) D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{6FC6D492-0105-4FB6-B4EA-428B9AA6E44A}D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe] => (Block) D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{A968F3AC-5E80-40FC-ABC9-A87F2910B902}] => (Allow) C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{EE0BF237-F69B-4FEA-9B49-A2862FAD1A82}] => (Allow) C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{A1A711BD-3042-4C33-AD2E-BDC4A3C984B8}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{AF483621-53D0-4872-8700-448417A88B4E}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{68550964-42A0-48AE-BC62-01B28FF8011F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{E395248C-6BE2-40A5-87C7-E9CFB454379F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{81C73133-5BDD-4481-93E7-CBFBF0348331}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{1DD95C7F-ADDA-489C-A878-8CA29842AF10}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{8AC76E59-C0B6-489D-AC19-7F9A6CD9855A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{F8BB2190-9E2D-4F20-88EA-B35EA553E2DA}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7AE001E5-3731-4B3E-A0D4-2C1D2A8F854A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{6ED4B964-B049-449A-9120-25239328CE24}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7303AEFF-E280-4FFE-A663-4AEBF312F082}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe => Brak pliku
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.  Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...