dontpanic Opublikowano 2 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca Witam mam latptop hp envy 15. Problem polega na tym, że przy każdorazowym uruchomieniu system wymusza reboot systemu. jest to problem od nowości. w serwisie pan powiedział że problem jest z "baterią BIOS'u" załączam logi. pozdrawiam Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 2 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca Nie rozumiem? Miałeś w serwisie laptopa i baterii Ci nie wymienił, tylko powiedział? Ummm. mam wątpliwości ze to ten problem, ale... Na początek trzeba by było zaktualizować system, sterowniki i BIOS do najnowszej wersji, jeśli jest dostępna nowsza. Sterowniki BIOS znajdziesz na stronie producenta laptopa i program "HP Support Assistant" do aktualizacji wszystkiego. Ewentualnie możesz sam wszystko pobrać, lub użyć innego narzędzia, jak np. "DriverCloud". Co do logów, to uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: HKU\S-1-5-21-996319670-3327461354-2099419115-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-996319670-3327461354-2099419115-1001\...\RunOnce: [Uninstall 25.010.0119.0002] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Użytkownik\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\25.010.0119.0002" [0 2025-03-02] () <==== UWAGA [zerobajtowy plik/folder] FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Free 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{30A47073-A75D-4153-AB3F-D6CCF191BC71}D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe] => (Block) D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{6FC6D492-0105-4FB6-B4EA-428B9AA6E44A}D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe] => (Block) D:\sdi_rus\sdi_x64_r2102.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A968F3AC-5E80-40FC-ABC9-A87F2910B902}] => (Allow) C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => Brak pliku FirewallRules: [{EE0BF237-F69B-4FEA-9B49-A2862FAD1A82}] => (Allow) C:\Users\Użytkownik\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A1A711BD-3042-4C33-AD2E-BDC4A3C984B8}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AF483621-53D0-4872-8700-448417A88B4E}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{68550964-42A0-48AE-BC62-01B28FF8011F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{E395248C-6BE2-40A5-87C7-E9CFB454379F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{81C73133-5BDD-4481-93E7-CBFBF0348331}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1DD95C7F-ADDA-489C-A878-8CA29842AF10}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8AC76E59-C0B6-489D-AC19-7F9A6CD9855A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{F8BB2190-9E2D-4F20-88EA-B35EA553E2DA}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7AE001E5-3731-4B3E-A0D4-2C1D2A8F854A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6ED4B964-B049-449A-9120-25239328CE24}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\SpotifyAB.SpotifyMusic_1.232.997.0_x64__zpdnekdrzrea0\Spotify.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7303AEFF-E280-4FFE-A663-4AEBF312F082}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe => Brak pliku CreateRestorePoint: EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się