Skocz do zawartości

problem z Menedżera poświadczeń


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Próbowałeś przywracania systemu do momentu, punktu, kiedy wszystko działało?

W logach nic nie widzę, co wymagałoby usunięcia.

Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Co robiłeś wcześniej na kompie, nim Menedżer poświadczeń przestał działać? Aktualizowałeś coś? Instalowałeś?

Odnośnik do komentarza

Ciekawe, zaktualizuj system, wgraj wszystkie łatki. Co jeszcze... Błąd 0x80070425 w Menedżerze poświadczeń może wskazywać na problem z usługą, która nie działa prawidłowo. Aby to naprawić, spróbuj ponownie uruchomić usługę "Menedżer poświadczeń". Możesz to zrobić, wpisując "services.msc" w menu Start i szukając "Menedżer poświadczeń". Upewnij się także, że zapora sieciowa nie blokuje połączeń. Zobacz takze ten temat:

https://markomp.pl/menedzer-poswiadczen-blad-0x80090345-rozwiazanie-przyczyny-rozne-sposoby-i-triki-w-windows-10-i-windows-11-win10-win11/

Może też pomóc, usuniecie folderu "Protect" z lokalizacji niżej podanej, ale wpierw trzeba w systemie włączyć widok ukrytych folderów, aby go zobaczyć:

C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Microsoft\Protect

Odnośnik do komentarza
W dniu 2/21/2025 o 2:11 AM, Illidan napisał(a):

Witam,w "Menedżer poświadczeń" wszystkie opcje są zablokowane nie mam możliwości na zmianę jakiegokolwiek trybu.W /C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Microsoft\Protect podana wartość nie istnieje,w regedit też nie ma odnośnika podanego na stronie,

  1. Zresetowanie ustawień sieciowych też nic nie dało
  2.  

udało mi się dostać do HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Protect\Providers\df9d8cd0-1501-11d1-8c7a-00c04fc297eb  jednak nic to nie dało

 

Odnośnik do komentarza

Możesz mi wyjaśnić, po co resetowałeś router? Co do Windows to więcej nie wymysle jeśli problem jest w świeżej instalacji systemu. To swoją drogą dziwny przypadek. Spróbuj postawić system ponownie, może skorzystaj z innej instalki, lub takową przygotuj sobie. Co do routera, to jak zresetowałeś go to musisz wpisać teraz login i hasło fabryczne do niego, zgadnę, że na spodzie routera jest naklejka, gdzie masz podane login i hasło fabryczne.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...