tom72 Opublikowano 16 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Witam, podczas próby otwarcia Menedżera poświadczeń w systemie Windows 11 pojawia się 0x80070425 kodu błędu proszę o pomoc w tym problemie Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 19 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego Próbowałeś przywracania systemu do momentu, punktu, kiedy wszystko działało? W logach nic nie widzę, co wymagałoby usunięcia. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Co robiłeś wcześniej na kompie, nim Menedżer poświadczeń przestał działać? Aktualizowałeś coś? Instalowałeś? Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 19 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego Dziękuje za pomoc nie mam pojęcia co się stało z kompem ,komputer został sformatowany i przywrócony czysty system.Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-02-19 164517.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 19 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego Czyli...już ok, tak? System wgrany na nowo jak rozumiem? Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 20 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 6 godzin temu, Illidan napisał(a): Czyli...już ok, tak? System wgrany na nowo jak rozumiem? niestety nie w dalszym ciągu nie mogę się dostać do menadżera. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Czyli system masz postawiony na nowo i dalej masz problem z tym na świeżym systemie? Czyli żadne punkty przywracania systemu nie działają? Problem masz od początku instalacji? Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 20 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego tak dokładnie Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Ciekawe, zaktualizuj system, wgraj wszystkie łatki. Co jeszcze... Błąd 0x80070425 w Menedżerze poświadczeń może wskazywać na problem z usługą, która nie działa prawidłowo. Aby to naprawić, spróbuj ponownie uruchomić usługę "Menedżer poświadczeń". Możesz to zrobić, wpisując "services.msc" w menu Start i szukając "Menedżer poświadczeń". Upewnij się także, że zapora sieciowa nie blokuje połączeń. Zobacz takze ten temat: https://markomp.pl/menedzer-poswiadczen-blad-0x80090345-rozwiazanie-przyczyny-rozne-sposoby-i-triki-w-windows-10-i-windows-11-win10-win11/ Może też pomóc, usuniecie folderu "Protect" z lokalizacji niżej podanej, ale wpierw trzeba w systemie włączyć widok ukrytych folderów, aby go zobaczyć: C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Microsoft\Protect Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 23 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego W dniu 2/21/2025 o 2:11 AM, Illidan napisał(a): Witam,w "Menedżer poświadczeń" wszystkie opcje są zablokowane nie mam możliwości na zmianę jakiegokolwiek trybu.W /C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Microsoft\Protect podana wartość nie istnieje,w regedit też nie ma odnośnika podanego na stronie, Zresetowanie ustawień sieciowych też nic nie dało udało mi się dostać do HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Protect\Providers\df9d8cd0-1501-11d1-8c7a-00c04fc297eb jednak nic to nie dało Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Próbuj dalej, pisałem co kilka sposobów naprawy. Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 23 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego wykonałem czynności zalecane w linku nie udało się rozwiązać problemu i dodatkowo nie mogę się teraz zalogować do routera.Po resecie następnie po wyłącvzeniu z kontaktu hasło admin nie pasuje Czy to może być problem z routerem? Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 24 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Możesz mi wyjaśnić, po co resetowałeś router? Co do Windows to więcej nie wymysle jeśli problem jest w świeżej instalacji systemu. To swoją drogą dziwny przypadek. Spróbuj postawić system ponownie, może skorzystaj z innej instalki, lub takową przygotuj sobie. Co do routera, to jak zresetowałeś go to musisz wpisać teraz login i hasło fabryczne do niego, zgadnę, że na spodzie routera jest naklejka, gdzie masz podane login i hasło fabryczne. Odnośnik do komentarza
tom72 Opublikowano 24 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Dziękuję za pomoc przeinstaluję Windowsa ,z routerem jest już wszystko OK Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się