Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów FRST


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

A możesz powiedzieć, co się stało, że wystąpił problem z uruchomieniem komputera? Co takiego robiłeś w systemie przedtem? Modyfikowałeś coś, zmieniałeś?

Zapisz log jako "Fixlist.txt", zamieść tam, gdzie masz "FRST" w tej samej lokalizacji i ruchom "FRST" a w nim, opcja naprawy. Pokaż otrzymany "fillog.txt" na forum.

 

Spoiler

HKLM-x32\...\Run: [Genshin Impact_launcher_mihoyo_1_0] => D:\Genshin Impact\updateProgram\Update.exe (No File)
HKU\Administrator\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_8901C211194C0DFF277C9606C1448E31] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File)
HKU\Baltuss\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_0BE1254EF4F64572E84D2FE0975B59B2] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --onboarding-at-startup --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File)
HKU\Baltuss\...\Run: [Steam] => "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent (No File)
HKU\Martyna\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_1CC11B308769223F46EB880C91BFA998] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File)
HKU\TEZTYSIA\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_5A29C5F4A4D8E75C2B8E8233F0628BFD] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --onboarding-at-startup --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File)
GroupPolicy: Restriction - Chrome <==== ATTENTION
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
Task: {E48300F6-1FB7-46BB-BBFD-6D300B70CE0E} - System32\Tasks\HPCustPartic.exe_{BDC2EDDF-3AB4-4242-BEA7-9575BBDE4176} => C:\Program Files\HP\HP DeskJet 4530 series\Bin\HPCustPartic.exe  /surveydata /cc pl /zipcode /usagetype /lang pl (No File)
Task: {800CE2BF-7AB0-4670-9588-429B9F5892A4} - System32\Tasks\HPCustPartic.exe_{E0BAE2DA-68CC-41F1-9D63-A836486D8013} => C:\Program Files\HP\HP DeskJet 4530 series\Bin\HPCustPartic.exe  /installoptout 1485619537 /installreport no (No File)
Task: {AC4E5ACF-89F7-4220-BA21-81EE183975E2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\AitAgent => aitagent  (No File)
Task: {A7C73732-9F11-4281-8D19-764D4EC9D94D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\ProgramDataUpdater => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> aepdu.dll,AePduRunUpdate <==== ATTENTION
Task: {D7B6E81D-3CF4-432C-84D2-24213F4316E6} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Autochk\Proxy => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> /d acproxy.dll,PerformAutochkOperations <==== ATTENTION
Task: {507E3B71-CCE9-4D4D-9015-A78C2697A666} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\DiskDiagnostic\Microsoft-Windows-DiskDiagnosticDataCollector => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> dfdts.dll,DfdGetDefaultPolicyAndSMART <==== ATTENTION
Task: {81540B9F-B5BF-47EB-9C95-BE195BF2C664} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\NetTrace\GatherNetworkInfo => C:\Windows\system32\gatherNetworkInfo.vbs [40552 2009-06-10] ()
Task: {994C86AD-A929-4B2C-88A0-4E25A107A029} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\SystemRestore\SR => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation <==== ATTENTION
Task: {088482FA-65B8-4E17-9ABF-1DCD48E8D373} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict1 => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPOffendingSystem <==== ATTENTION
Task: {09F06BFE-A3C8-40E3-846A-6E6F4000C238} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict2 => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPDefendingSystem <==== ATTENTION
Task: {E22A8667-F75B-4BA9-BA46-067ED4429DE8} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Filtering Platform\BfeOnServiceStartTypeChange => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> bfe.dll,BfeOnServiceStartTypeChange <==== ATTENTION

 

Odnośnik do komentarza

Witam, 

 

W załączniku log po uruchomieniu FRST z fixlist

To komputer mojego kuzyna. Ostatnio zainstalowały się jakies aktualizacje i komputer przestał się uruchamiac

Uruchamia się proba naprawy plików ktora nic nie daje i komputer się wyłącza

Probowałem uruchamiac naprawe i odzyskiwanir systemu z punktow przywracania z poziomu plyty instalacyjnej ale to tez nie pomaga

 

 

Fixlog.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...