tglabicki Opublikowano 29 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia Witam, Proszę o sprawdzenie logów FRST Po uruchomieniu komputera pojawia się okno z opcją naprawy . Niestety naprawa nic nie daje. Próba naprawy z poziomu WinRe tez nic nie daje. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam, Tomek FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia A możesz powiedzieć, co się stało, że wystąpił problem z uruchomieniem komputera? Co takiego robiłeś w systemie przedtem? Modyfikowałeś coś, zmieniałeś? Zapisz log jako "Fixlist.txt", zamieść tam, gdzie masz "FRST" w tej samej lokalizacji i ruchom "FRST" a w nim, opcja naprawy. Pokaż otrzymany "fillog.txt" na forum. Spoiler HKLM-x32\...\Run: [Genshin Impact_launcher_mihoyo_1_0] => D:\Genshin Impact\updateProgram\Update.exe (No File) HKU\Administrator\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_8901C211194C0DFF277C9606C1448E31] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File) HKU\Baltuss\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_0BE1254EF4F64572E84D2FE0975B59B2] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --onboarding-at-startup --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File) HKU\Baltuss\...\Run: [Steam] => "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent (No File) HKU\Martyna\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_1CC11B308769223F46EB880C91BFA998] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File) HKU\TEZTYSIA\...\Run: [AvastBrowserAutoLaunch_5A29C5F4A4D8E75C2B8E8233F0628BFD] => "C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Browser\Application\AvastBrowser.exe" --check-run=src=logon --onboarding-at-startup --auto-launch-at-startup --profile-directory="Default" (No File) GroupPolicy: Restriction - Chrome <==== ATTENTION Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION Task: {E48300F6-1FB7-46BB-BBFD-6D300B70CE0E} - System32\Tasks\HPCustPartic.exe_{BDC2EDDF-3AB4-4242-BEA7-9575BBDE4176} => C:\Program Files\HP\HP DeskJet 4530 series\Bin\HPCustPartic.exe /surveydata /cc pl /zipcode /usagetype /lang pl (No File) Task: {800CE2BF-7AB0-4670-9588-429B9F5892A4} - System32\Tasks\HPCustPartic.exe_{E0BAE2DA-68CC-41F1-9D63-A836486D8013} => C:\Program Files\HP\HP DeskJet 4530 series\Bin\HPCustPartic.exe /installoptout 1485619537 /installreport no (No File) Task: {AC4E5ACF-89F7-4220-BA21-81EE183975E2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\AitAgent => aitagent (No File) Task: {A7C73732-9F11-4281-8D19-764D4EC9D94D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\ProgramDataUpdater => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> aepdu.dll,AePduRunUpdate <==== ATTENTION Task: {D7B6E81D-3CF4-432C-84D2-24213F4316E6} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Autochk\Proxy => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> /d acproxy.dll,PerformAutochkOperations <==== ATTENTION Task: {507E3B71-CCE9-4D4D-9015-A78C2697A666} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\DiskDiagnostic\Microsoft-Windows-DiskDiagnosticDataCollector => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> dfdts.dll,DfdGetDefaultPolicyAndSMART <==== ATTENTION Task: {81540B9F-B5BF-47EB-9C95-BE195BF2C664} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\NetTrace\GatherNetworkInfo => C:\Windows\system32\gatherNetworkInfo.vbs [40552 2009-06-10] () Task: {994C86AD-A929-4B2C-88A0-4E25A107A029} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\SystemRestore\SR => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation <==== ATTENTION Task: {088482FA-65B8-4E17-9ABF-1DCD48E8D373} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict1 => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPOffendingSystem <==== ATTENTION Task: {09F06BFE-A3C8-40E3-846A-6E6F4000C238} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict2 => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> ndfapi.dll,NdfRunDllDuplicateIPDefendingSystem <==== ATTENTION Task: {E22A8667-F75B-4BA9-BA46-067ED4429DE8} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Windows Filtering Platform\BfeOnServiceStartTypeChange => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) -> bfe.dll,BfeOnServiceStartTypeChange <==== ATTENTION Odnośnik do komentarza
tglabicki Opublikowano Sobota o 08:17 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 08:17 Witam, W załączniku log po uruchomieniu FRST z fixlist To komputer mojego kuzyna. Ostatnio zainstalowały się jakies aktualizacje i komputer przestał się uruchamiac Uruchamia się proba naprawy plików ktora nic nie daje i komputer się wyłącza Probowałem uruchamiac naprawe i odzyskiwanir systemu z punktow przywracania z poziomu plyty instalacyjnej ale to tez nie pomaga Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Sobota o 17:32 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 17:32 A tryb awaryjny systemu da się włączyć? Kuzyn ma jakiś Backup systemu? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się